Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loulou schreef:ik weet niet wat de pony kost, maar een trailer huren is al 50 euro.
laat staan iemand laten komen met een auto+trailer die heb hem ook nog eens voor je wegbrengt (= tijd + brandstof)
xTesske schreef:oke.
wie heeft er dan tips.
Wij hebben geen trailer en kunnen er ook geen huren omdat onze auto geen trekhaak heeft. We hebben ook
geen persoon die we kunnen vragen. Wie weet er dan een optie hoe ik een shetlander veilig kan vervoeren?
RusselNuwell schreef:xTesske schreef:
@Loulou; 50 euro? Dan huur jij vast hele dure trailers. Hier kost het je 25 euro per dag voor een eenpaardstrailer.
xTesske schreef:Ik zie en hoor wel vaker dat shetlanders in de achterbak van een auto worden vervoerd.
Is dit wel toegestaan, en staat daar geen bekeuring op?
Bellatrix schreef:Vaak wordt er op die markten zelf ook wel vervoer aangeboden, zeker als het niet zover van de marktplek is...
Shirley schreef:xTesske schreef:Ik zie en hoor wel vaker dat shetlanders in de achterbak van een auto worden vervoerd.
Is dit wel toegestaan, en staat daar geen bekeuring op?
Nee, dit is NIET toegestaan en er staat een vette bekeuring op !
Denk vele malen de waarde van je toekomstige veulen ... ( even uitgaande van een hengstje dan, geen superluxe speciaal merrieveulen )
Is het geen optie om gewoon in je naaste omgeving een veulen te zoeken ?
Of in ieder geval bij iemand te kopen die het ook kan thuis brengen ?
Veel veiliger
was geen 10 minuten rijden, nou staat die pony alweer bijna 2 maanden bij haar