stom stom help!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: stom stom help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:29

Hoe ging het?

Voortaan iemand anders laten knippen en zeggen dat Anky dat ook doet bij d'r paarden ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:08

yelgreet schreef:
ja maar dan zegt mijn instructeur vast wat heb je nou met je pony gedaan dan ( meestal is hij grappig)
maar als ik vlechtjes in doe vragen ze misschien waarom heb je een vlecht in \??\
en me moeder zegt dan dat ze eerder zeggen leuk die vlechtjes
maar dat is toch kinderacttig ik ben echt wanopig :(

Ik vind het nogal kinderachtig, én verwend, dat je niet naar les wil als je pony een pluk uit zijn manen heeft. Ben je nog geweest? Hoeveel klappen heb je gekregen van iedereen? Of heb je toch maar voor vlechtjes gekozen

Martijnhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:47

is toch geen ramp komt van zelf wel weer goed :D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:51

Wat is er in dit soort situaties mis met de waarheid? Gewoon zeggen dat je je pony wilde bijknippen en dat dit niet goed is gegaan.
Punt.
Niet moeilijk over doen. Is iedereen wel eens gebeurd, je moet dit nl toch gewoon in de praktijk leren, en dat gaat echt hiet altijd foutloos.

Kortom: er is helemaal niets aan de hand!

Gezien je leeftijd zul je dit nu waarschijnlijk niet lezen, maar ik hoop dat je vandaag gewoon gegaan bent, en dat je gemerkt hebt dat er helemaal niets ergs gebeurd als je je pony een keer verknipt.
Laatst bijgewerkt door Punz op 21-08-12 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:23

Ik ben nu ook wel benieuwd inderdaad.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:39

ik denk dat hij indd heel erg hard word uitgelachen door de andere pony's, niemand is perfect en daar kom je nu achter helaas ja ook jij maakt fouten....ik heb een keer op stage de hele verkeerd pony staan scheren.....tja kan gebeuren(ter mijn verdedeging het waren allemaal haflingers en ik maar denken wat doet ie nou raar want m'n begeleider zei dat hij juist de makkelijkste was met scheren, tja het verkeerde dier had nog nooit een scheer machine gezien in z'n leven niet)
Ag die fout maak je maar 1 keer in je leven werd mij verteld.... :+

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:04

Boompje1985 schreef:
ik denk dat hij indd heel erg hard word uitgelachen door de andere pony's, niemand is perfect en daar kom je nu achter helaas ja ook jij maakt fouten....ik heb een keer op stage de hele verkeerd pony staan scheren.....tja kan gebeuren(ter mijn verdedeging het waren allemaal haflingers en ik maar denken wat doet ie nou raar want m'n begeleider zei dat hij juist de makkelijkste was met scheren, tja het verkeerde dier had nog nooit een scheer machine gezien in z'n leven niet)
Ag die fout maak je maar 1 keer in je leven werd mij verteld.... :+

Pfoe dat van jou is ook rot -O-
Zal je maar gebeuren, hoop dat je er nu wel om kan lachen ? :') ik wel

yelgreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 22:18

I heb het los gelaten en het een beetje wild gemaakt n toen zag het er ool uit !!! En iemNd zij zelfs dat het mooi stod thanks iedereen !!!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:35

:D Weer een "ramp" overleefd.

Goed dat je gegaan bent!!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 23:06

Goed van je dat je wel gegaan bent :)