Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Als ik het dus goed begrijp, heb je de pony vast gezet aan een hek en ben je gaan rijden/springen?
Mag hopen dat je van deze heeeele domme aktie hebt geleerd en zoiets nooit weer doet..Arme pony..
Zammie schreef:Nee Frederieke, ik zet absoluut geen paard ergens vast en ga erbij weg..Al teveel ongelukken op dat gebied gezien in mijn leven..
En ff goed lezen! Paard stond vast aan een hek. Heb je enig idee wat er gebeurt was, als het hek was losgeraakt en mee was genomen door het paard??
Beetje nadenken lijkt mij bij sommige hier geen overbodige luxe!!
doezel2 schreef:Het lijkt of ie zich los trekt en dan sprinkt
maar het lijkt ook dat daar een touwtje of iets dergelijks gespannen is en daar onder door duikt en dan springt
SUSANNEx schreef:doezel2 schreef:Het lijkt of ie zich los trekt en dan sprinkt
maar het lijkt ook dat daar een touwtje of iets dergelijks gespannen is en daar onder door duikt en dan springt
Nee, er hing geen touwtje. Ze probeerde goed uit te komen, meerdere paarden doen hun hoofd wel eens naar beneden dan.
Maar dat lukte niet, dus nam ze het hek mee met haar achterbenen, en kwam toen met haar kont óp het hek.
original schreef:Wat een vervelende wond zeg ! Wat een pech dat het hek mee ging, anders had ze het waarschijnlijk wel gered. Goede leer voor alle lezers dat je nooit een paard aan een hek vast moet zetten..
Gelukkig was de dierenarts er snel bij! Heb je ook een foto van hoe het genezen is?
3112Gizmop schreef:Mijn paard doet gelukkig niets, integendeel hij is onderdanig snif. Paard dat onder draad gaat is van de eigenaar! de mijne is heel braaf, veel te braaf! Tijdens het rijden heeft hij weliswaar zijn karakter en zeker in de winter