Wat een leuk ponykamp moest worden...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:11

Veel beterschap. Ongelukken gebeuren nou eenmaal en je bent ook echt niet de enigste die tijdens ponykamp iets breekt. Hopelijk geneest alles goed en zit je snel weer te paard! In de tussen tijd lekker bokken en veel met vriendinnen doen of lekker creatief bezig gaan.

MarloesNatje

Re: Wat een leuk ponykamp moest worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 19:26

bedankt en tsjah het is nou eenmaal gebeurd, dit had idd iedereen kunnen gebeuren

DemiCruijff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:28

Jeetje wat erg, sterkte hè!

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:32

Dat is naar zeg, beterschap!

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Ik was een paar jaar geleden op ponykamp en toen scheurde ik de eerste dag mijn enkelband bij een greppelrace (zonder paard) Heb er nog 3 dagen mee rond gelopen en daarna toch maar even naar de dokter gegaan, hup in de tape en heb mijn ponykampweek toch nog afgemaakt. Ik mocht eigenlijk weinig tot niks doen maar eigenwijs dus gewoon gereden haha.

Als je gewoon rustig weer gaat opbouwen met rijden, komt het met die angst echt wel goed!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:36

Wat jammer voor je zeg! Wel gelukkig dat het pas aan het eind van de week is gebeurt. Ik heb het twee keer gehad met mijn eigen paard, precies zoals bij jou, alleen heb ik net wat meer geluk gehad en alleen mijn enkelbanden verrekt gehad beide keren. Dus ik vind toch dat je behoorlijk pech hebt gehad, maar gelukkig had je voor de rest wel een leuke week. Beterschap :)

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 17:54

bedankt =)
Heb al een foto gekregen, die iemand van de leiding met een mobiel gemaakt had, de andere krijg ik nogAfbeelding

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:58

:(:) :(:)

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:15

Oei das niet fijn idd. :(:)
Zelf reed ik ook bij de Barlo, en Pampa was juist mijn lievelingspaardje, ookal was hij behoorlijk lomp.. :D
iig. sterkte, en heel jammer van je Ponykamp..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:43

Wel een heel leuke foto geworden! Sterkte morgen.

xLindss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 01:12

Ik weet precies wat je mee hebt gemaakt. Behalve je gebroken been dan.

Ik ben zaterdag ook voor de 2e x onder een pony terecht gekomen. De 1e was een half jaar geleden. Die is al oud aan het worden en ligt liever dan dat hij staat. (22 jaar al)
Zaterdag dus ook helaas. Die pony heeft heel wat gewicht en is best klein dus 1 stapje verkeerd en we lagen. Het was in galop dus die pony maakte een flinke smak met koprol er achteraan, over me heen :(
Heel veel spierpijn en een mega blauw/rode plek (tijdens opstaan van haar leunde ze op m'n been ipv op de grond), maar gelukkig niets gebroken. :D (pony heeft niets!)

Maar dan heb jij eigenlijk pech. Sterkte met je been en ik hoop dat ook jij ooit nog durft te rijden. Je vertrouwen is natuurlijk iets minder en de gedachten van 'als ie straks ook gaat..' is vervelend!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 01:27

ahh sterkte en veel beterschap!!
Ik was ook met paard gevallen en had me teen gebroken en een paarse voet en enkel. Ik heb me vooral heel erg verveeld in het begin daarna werd ik het zat en ging ik gewoon weer dingen doen die eigenlijk nog wel pijn deden. Voordeel van een gebroken teen is dat ze het niet kunnen gipsen dus kon ik nog alles. Helaas voor jou is dat niet het geval.
Bang voor me paard was ik gelukkig niet omdat hij me er niet express afgooide hij struikelde gewoon en ik ben zelf ook nogal lomp kon hem niets kwalijk nemen. Als ik kan struikelen kan paardlief het ook.
Ik hoop voor je dat je straks weer op een paard durft.
Nogmaals veel sterkte en beterschap

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:36

Heel veel sterkte!!!

Ik heb ook zoiets meegemaakt.. Ik had me neus verbrijzeld helaas al op de 2e dag van kamp.. Ik moest geopereerd worden.. Je schrijft dat je toch een beetje angst/twijfel hebt of je weer op een paard wilt.. Ik heb geen moment getwijfeld omdat ik nog niet mocht rijden ben ik lekker gaan knuffelen en bostelen. Daarna ben ik meteen er weer op gegaan..

Nou tips voor jou vind ik wat lastig omdat jij helemaal in het gips zit.. Misschien een leuke verzorg shet zoeken waar je wat mee kan knuffelen?

En zodra je uit het gips bent gewoon lekker rustig op je eigen tempo weer met de paarden opbouwen :)

Heel veel sterkte en succes!!!

Als je vragen hebt PB me maar :)

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 18:25

bedankt, vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest, hoeft gelukkig niet geopereerd, maar moet helaas nog wel 1,5 week met bovenbeensgips :( heb nu wel een goede rolstoel,, dus ga de komende week weer wat vaker naar de manege, en ik heb bedacht dat ik toch ooit wel weer op een paard ga zitten, als ik het zelf niet zeg dan zijn er denk ik genoeg mensen om me heen die zoiets hebben van, hup er weer op!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:34

Sterkte zeg!

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 20:00