hier nog een kar(van karton) met tuig, wel zonder broek.

en ja, het poppetje op de bok is gemaakt van pijperagen, door mijn beste vriendin.
onze oplossing voor het poppetjes tekort

edit: pagina twee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ook een nieuw tangetje! werkt echt veel fijner! nu dus lekker veel halstertjes maken om m tangetje te testen, en natuurlijk ook om mijn zadelkamer vol te krijgen
Ik ga het maken voor de knabstrupper hengst. Als het zover is zal ik foto's maken en hier op bokt en op het schleich forum plaatsen!

Shettepret schreef:Ik ben lang weg geweest. Had veeeeel andere dingen aan mijn hoofd ( relatie naar 4,5 jaar uit en Bijoux die met spoed naar de kliniek moest vanwege een hevige koliek) waardoor het Schleichen (ja, ik was het creatieve brein achter dit nieuwe ww) een tijdje op een laag pitje heeft gestaan.
Inmiddels is de rust er weer en ga ik weer hard aan het werk om alle openstaande opdrachten af te maken! Ook zal ik weer proberen wat vaker hier te posten.
Telpeva: super OP!!

Die kar!!! wat gaaf, heb je daar misschien wat meer foto's van? lijkt me erg lastig om te maken, leuk gedaan _roodvos_! Als je hem nog een kleurtje wilt geven is het misschien lastig om te verven (de inkt op het karton zal je er waarschijnlijk doorheen blijven zien, tenzij je veel lagen verf gebruikt) misschien is scrapbooken een leuk idee, gewoon beplakken met leuk papier zegmaar!! ik vind hem echt leuk, ook met 2 paarden ervoor in plaats van ééntje, veel werk zeg!
meerdere mensen hebben interesse getoond voor die prijs dus waarschijnlijk is hij ook zo goed als verkocht. Maar ik heb er geen problemen mee hoor! ik heb 15 euro gezegd, dus voor dat geld mag iemand hem hebben
het kreng!! Ze zijn moeilijker, en kosten véél meer tijd dan een repaint. (even een gokje want ik heb het niet exact bijgehouden, maar het western tuig setje in de OP heeft me +- 7x zoveel tijd gekost als die pinto repaint uit de OP) Maar zoals ik al zei, ik verwacht niet dat ik dát geld er ooit uit ga krijgen. Biedingen zijn welkom, en voor minder dan 25 euro gaat hij écht de deur niet uit. Liever heb ik het dubbele, maar of dat nou een realistisch bedrag is voor zoiets kleins... 

ben weer lekker op dreef op de vroege, en inmiddels late, ochtend 

)
, op de ijslander merrie. Die wil ik graag naar mijn eigen merrie repainten. 
) Ik ben ook verder gegaan met de repaint op de shetlander hengst. Maar het mislukt alleen maar.... 
Lekker naar buiten!