Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zertab schreef:Ik vind er niks grappigs aan eerlijk gezegd. Eigenlijk mag je zoiets ook niet plaatsen zonder toestemming van de mensen op het filmpje. En dan moet je toestemming hebben van álle 3. Ik hoop dat je die hebt.
Maartenn schreef:Zertab schreef:Dat denk ik ook niet,ik zeg alleen dat je er mee op moet passen. En het had wel verkeerd af kunnen lopen,met een hersenschudding.
Zit toch niet zo te zeiken zeg..
Grappig filmpje hoor, volgende keer spring je vast wat hoger?
Zertab schreef:Ik vind er niks grappigs aan eerlijk gezegd. Eigenlijk mag je zoiets ook niet plaatsen zonder toestemming van de mensen op het filmpje. En dan moet je toestemming hebben van álle 3. Ik hoop dat je die hebt.
Greek schreef:Zertab schreef:Ik vind er niks grappigs aan eerlijk gezegd. Eigenlijk mag je zoiets ook niet plaatsen zonder toestemming van de mensen op het filmpje. En dan moet je toestemming hebben van álle 3. Ik hoop dat je die hebt.
Sorry dat ik het zeg, maar soms lijkt het wel alsof je hier niks normaal neer kunt zetten zonder weer gezeur te krijgen
En ik denk eerlijk gezegd niet dat de mensen op het filmpje het erg vinden dat ze op youtube zijn gezet.
funnyhorses schreef:Wat een leedvermaak over dat meiskehihihihi
Ik kan dat filmpje wel 10x kijken en schiet elke keer weer in de slappe lach.![]()
![]()
Idd insturen die gaat vast een prijs winnen![]()
hahahaha het is ook zo lekker spontaan hoe ze valt
,zoiets kun je gewoon niet faken
hahahahaa
Geweldig!
Greek schreef:Zertab schreef:Autch. Ziet er pijnlijk uit. Heeft ze geen hersenletsel?
Ik ken Emma in RL, en voor iemand met hersenletsel kan ze nog best goed twitteren
Okee, ik had het al gezegd maar ik vind vooral dat achteruitstukje zo grappig hè
Sorry Emma