Ik heb nog geen idee waar de pony staat eigenlijk haha. Mijn ouders zijn nu niet thuis, maar als ze weer thuis zijn ga ik nog wat overleggen. Daarna ga ik de eigenaren mailen om een afspraak te maken
Devennee1
Geplaatst: 14-04-12 19:40
Ghostattack schreef:
Ik heb nog geen idee waar de pony staat eigenlijk haha. Mijn ouders zijn nu niet thuis, maar als ze weer thuis zijn ga ik nog wat overleggen. Daarna ga ik de eigenaren mailen om een afspraak te maken
Toch vind ik het vreemd. Een D-maat, goed gereden met een mooie leeftijd is altijd wel goed te verkopen. Tenzij er iets mis mee is. Zou denken aan niet braaf, of gezondheid.
Ben ik met je eens Thirty Daarom gaat de eigenaar van mijn bijrijdpaard mee om te kijken. Sowieso ga ik meerdere keren kijken als de pony mij aanspreekt en ga ik dan voor een proefperiode
Devennee1
Geplaatst: 14-04-12 20:15
Ghostattack schreef:
Ben ik met je eens Thirty Daarom gaat de eigenaar van mijn bijrijdpaard mee om te kijken. Sowieso ga ik meerdere keren kijken als de pony mij aanspreekt en ga ik dan voor een proefperiode
slim op een proef piriode te nemen , het paard kan altijd watr mankeren ,slim
Esry
Geplaatst: 14-04-12 20:18
Ik zou zeker goed opletten, bij het woord gratis gaan er bij mij allemaal alarm belletjes rinkelen. Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat iemand zijn paard niet meer kon betalen, en allang blij was wanneer hij hem aan iemand kwijt kon. Ik hoop voor je dat het lukt!
Ik zie wel vaker gebeuren dat mensen liever een paard gratis naar een GOED te huis doen hoor. en dan mankeert er niks aan. Alleen meestal zijn het shetjes haha. maar heel goed dat je het beestje laat keuren want nu gratis lijkt mooi maar stel je voor dat het beestje heel wat mankeert en je straks een gigantisch hoger va rekening hebt, had je ook een gezond paard van kunnen kopen;) ik weet niet wat de prijzen in tiel zijn voor stalling maar ik vind 300 veel geld. pff en ik vond mijn stalling al behoorlijk duur en bij mij ontwormen ze zelf ook nog eens hahaha
Ben benieuwd of het wat wordt TS! Hoop het voor je!
Donkeytje
Geplaatst: 06-05-12 13:19
Ik zag laats op internet een heel mooi paard voor maar 5 euro ik dacht echt vast een foutje zal wel 5000 zijn maar ja was wel leuk geweest als het echt 5 euro was geweest