Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:Mri schreef:SienenIvo, als het er niet bij staat moet je vragen. Achteraf kan je er niks meer aan doen.
Dus: gewoon even naar de jury gaan wanneer je je protocol krijgt en vragen wat je moet doen om betere punten te rijden.
Jury zal daar gewoon antwoord op geven
Ik heb dat eens gedaan en toen zei de jury dat dat haar jureren was...
Daar ben ik dan ook niet mee...
SienenIvo schreef:Wel want ik rijd in de B
SienenIvo schreef:Ze doen dat ook niet om haflingers te pesten,maar omdat de mijne geen dressuur pony is...
Vjestagirl schreef:De jury kijkt naar het plaatje. Niet naar hoelang je al rijdt, niet naar hoe oud je paard is, niet naar het ras van je paard, niet naar je hoeveelste wedstrijd het is en niet naar wat voor kleur jasje je aan hebt. De jury kijkt of je de oefeningen goed hebt uitgevoerd.SienenIvo schreef:Wel want ik rijd in de B
Nee. Daar kijken ze dus niet naar. Ze kijken naar of jij laat zien wat ze willen zien.
Maar weet je, als jij een beginner bent, en je hebt je paardje nog niet zo lang, waarom neem je je dan niet voor dat je hele eerste jaar een oefenjaar is? Een jaar waarin je alleen maar verwacht dat je laatste wordt op wedstrijden, dat alle balkjes eraf gaan met springen en dat jij iedere week op je gat in het zand ligt. En alles wat je het beter doet is mooi meegenomen. Je moet ook aan elkaar wennen, je paardje moet wennen aan de wedstrijden, jij moet wennen aan de wedstrijden...
SienenIvo schreef:QueLee schreef:Wat wil je eigenlijk horen? Volgens mij zijn hier al een paar goede tips gegeven...
Ik wil horen of dat mag....
Vjestagirl schreef:Jw rijdt al vanaf je 6de jaar wedstrijden? Maar je bent wel een beginner, en de foto's op je profiel van half november waren van je eerste wedstrijd, en je bent nu 12? Ik mis iets.
albert1975 schreef:Ik krijg het idee dat je helemaal niets wil horen. Dat je vindt dat je heel goed kan rijden en dat de jury er geen verstand van heeft. Als ik kijk naar de foto's op je profiel heb je een braaf paard, echter de jury in de dressuur wil meer zien dan alleen een braaf paard!