Ze nemen roze niet eens zo waar zoals wij dat doen Ik vind het trouwens niet erg, maar bij hengsten is het not done hoor
Het paard voelt er zelf niks van of ie nou roze of blauw op heeft Ik vind dat het niet uit maakt hoor!
Zo lang je maar zelf geen jongen bent die met roze spullen er aan komt en roze spullen op je ruin doet .
anais96 schreef:ik denk niet dat hij er beter of slechter van gaat lopen tsja dat zal je moeten testen
kensha schreef:Zo lang je maar zelf geen jongen bent die met roze spullen er aan komt en roze spullen op je ruin doet .HAHAHAHAHAHAHAHAHA NEE =D
Nee zou nooit roze op me ruin doen. Heb ooit eens een poging gedaan maar alle andere paarden lachten hem al uit en hij is keihard weggerend
Ach, een échte man kan roze wel hebben hoor!Mijn stoere ruin heeft ook een lichtroze dekje, en het staat harstikke leuk hoor
kijk naar de vacht en als roze hem mooi staat vooral roze opdoen, hij gaat het echt niet merken hoor.
StonedRomy schreef:kijk naar de vacht en als roze hem mooi staat vooral roze opdoen, hij gaat het echt niet merken hoor.Hij is donkerbruin, dus dan is felroze super mooi!
Joolien schreef:Ik zou het niet doen ik vind het zielug!zielug??? dan zijn al mijn roze borsteltjes ook sielugh???!
trekpaardluf schreef: hahahahaha Ik voel dat dit topic sluiten gaat Ik heb ook al een mail gehad omdat ik ♥ deed XD
Neej, daaar moet je trots op zijn....Maar goed, conclusie is dat een ruin geen fluit uit maakt of ie met roze bekleed word of niet