LoverHorses0 schreef:Dat was ik ook zeker niet van plan! maar ik was dus net bij de pony's en het is alleen maar erger geworden dus er is zeker niet voor zijn oog gezorgt!
Waaruit maak je dat op???
Ik heb er hier ook eentje met een ontsteking aan 't oog gehad. Welliswaar niet zó ernstig, maar ik behandelde het trouw een paar weken 3x per dag. En ja, in de eerste week werd het eerst erger, voordat het af nam.
Dus nogmaals; niet zo snel oordelen! dat het erger wordt betekent niet dat er niet voor gezorgd wordt, dat weet jij niet en kán jij ook niet weten
LoverHorses0 schreef:Mag ik wel zeggen van: wie de foto wil zien stuur maar een pb? of mag dat ook niet?
Dat is zéker niet netjes. Daarbij voegt het helemaal niets toe; wij zijn geen dierenartsen en dan nog, het zegt helemaal niets! Kans is groot dat de eigenaar er al mee bezig is.
Je zegt dat je bang bent voor de reactie van de eigenaar. Als er hier een meisje aan de deur zou komen dat er iets met m'n pony's is, zou ik haar duizendmaal bedanken. maar als het op deze manier zou zijn gegaan, vanalles op bokt lopen te verkondigen, dat er niet voor gezorgd is/wordt, foto's verspreiden (ook al is dat via pb) nou dan had ze van mij dus wél een trap na gekregen, bij wijze van spreke. Daar zou ik dus wel erg kwaad om worden.
Dat is rare verhalen in de wereld brengen terwijl je bij god niet weet hoe de situatie écht in elkaar steekt.

*ziet al helemaal aankomen dat er v/h zomer tig belletjes bij 144 binnenkomen over 1 van mijn pony's die 'blind is gemaakt' middels een vliegenmasker + neusflap*