6 jaar! 4,5 jaar op manege 1 jaar, privé les natural horsemanship 0,5 jaar privé les en verzorgpony, nu een verzorgpaard+ het paard van eigenaresse v/d pensionstal
8/9 jaar eerst verzorgpaarden nu eigen pony. Rijd ook liever op pony's of brede paarden
SaraSindy
Geplaatst: 17-01-12 21:44
Ik rij nu 8 jaar, Heb eerst 5 jaar op een manege gereden, toen een jaar op een fokstal, had ondertussen ook verzorgpaarden. Toen bij die fokstal gestopt, weer een jaar op de manege gereden. Ondertussen nog een paar verzorgpaarden gekregen. En nu les ik sinds 2 jaar met mijn verzorgpaarden bij een ( men / rij )vereniging.
12 jaar. Eerste jaren waren gewoon een beetje hobbelen op shetlanders. Kort daarna eigen pony's en ondertussen heb ik 2 jaar op manege pony's gereden en later toen ik een eigen lespony kreeg naar PC KMD gegaan en ondertussen rijd ik al weer bijna een jaar tussen de paarden bij L.R. NRC. Dus zoiets van 4 jaar nu bij de zelfde manege.
RadjaLover
Geplaatst: 19-01-12 21:13
Ik rijd 3 jaar Eerst op manege maar die is sinds een maand gesloten Heb gelukkig wel al bijna een halfjaar een verzorgpaard