mijn pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 22:11

Vjestagirl schreef:
Maar je kunt toch niet verwachten dat iemand je hier dé perfecte tip kan geven, waardoor jij zonder les kan leren rijden? Er is geen short-cut om perfect te leren rijden, dat gaat met veel oefenen, theorie lezen, nadenken, les, les en nog eens les.

Het punt is, als jij een pony aan het beleren bent zonder dat je eigenlijk echt weet wat je doet, je het misschien beter aan iemand anders over kan laten

dit is even voor je nieuwe topic het past niet meer !:P,
ja dat heeft ze al gedaan,
ik heb wel een filmpje dan kun je zien hoe ik het doe:
http://hiddy12.hyves.nl/?pageid=UY8IN1J ... _state__=2 idd ik moet nog leren goed achterover te zitten :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:13

MarijkexMara schreef:
Vjestagirl schreef:
Maar je kunt toch niet verwachten dat iemand je hier dé perfecte tip kan geven, waardoor jij zonder les kan leren rijden? Er is geen short-cut om perfect te leren rijden, dat gaat met veel oefenen, theorie lezen, nadenken, les, les en nog eens les.

Het punt is, als jij een pony aan het beleren bent zonder dat je eigenlijk echt weet wat je doet, je het misschien beter aan iemand anders over kan laten

dit is even voor je nieuwe topic het past niet meer !:P,
ja dat heeft ze al gedaan,
ik heb wel een filmpje dan kun je zien hoe ik het doe:
http://hiddy12.hyves.nl/?pageid=UY8IN1J ... _state__=2 idd ik moet nog leren goed achterover te zitten :P

Je filmpje doet niet.

Maar het idee van een pony inrijden is dat hij het direct goed leert. Als jij nu dingen fout doet kan dat de hele pony verpesten.

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 22:19

Vjestagirl schreef:

ik vind een manege niet fijn, omdat ik dan bij meisjes inkom
die ik niet ken, daar heb ik best veel moeite mee.

Macs

Re: mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 22:21

Je zult die stap toch ooit moeten maken. Ik heb het daar soms ook moeilijk mee, met nieuwe mensen, maar je komt er voor jezelf, en iedereen die contact met je maakt is mooi meegenomen toch?
Niet over in zitten, maar later moet je dat toch ook doen he?

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 22:24

Macs schreef:
Je zult die stap toch ooit moeten maken. Ik heb het daar soms ook moeilijk mee, met nieuwe mensen, maar je komt er voor jezelf, en iedereen die contact met je maakt is mooi meegenomen toch?
Niet over in zitten, maar later moet je dat toch ook doen he?

idd, maar ik wil ook wel op een manege leren rijden.
Heel graag zelfs:d ik heb ook nog wel een vriendin die erop
zit misschien kan ik wel bij haar op de manege komen :D

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 22:37

ik ga gewoon naar een manege niemand hoeft meer te reageren op deze vraag:D<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:04

Dat kon toch niet? Want die was te ver weg.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:08

Zo leer je toch niet rijden op die pony zei je?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 10:44

Ik zou maar stoppen als ik jou was met op die pony te rijden! Je hebt nog nooit een pony ingereden? Dan weet je niet waar je mee bezig bent..

Zoek iemand op bokt die je wilt helpen? Of ga je aanmelden bij een manege en of zoek een Pony die al wel is ingereden en ga daar mee lessen. :)

susanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 11:08

Ik help dit meisje al maanden, en het gaat hartstikke goed!
Alleen het probleem is, ze kan nog niet zelfstandig rijden. Maar dat gaat nu ook al beter,
we zijn al op de goede weg. Ze gaat alsnog bij een manege rijden waar ik ook heb gereden
en die is vlakbij, gezellig, en daar kent ze ook al een paar meiden, en al die dingen ! :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 12:34

susanx schreef:
Alleen het probleem is, ze kan nog niet zelfstandig rijden. Maar dat gaat nu ook al beter,
we zijn al op de goede weg. Ze gaat alsnog bij een manege rijden waar ik ook heb gereden
en die is vlakbij, gezellig, en daar kent ze ook al een paar meiden, en al die dingen ! :)

En jij vind jezelf bevoegd genoeg om dat te kunnen doen? Jij bent ook nog maar 13 (?) En dan iemand leren rijden, ook nog zelfstandig? Het is natuurlijk heel leuk, maar niet jouw werk, zo kan er van alles fout gaan.

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 12:49

Dreamerr schreef:
Ik zou maar stoppen als ik jou was met op die pony te rijden! Je hebt nog nooit een pony ingereden? Dan weet je niet waar je mee bezig bent..

Zoek iemand op bokt die je wilt helpen? Of ga je aanmelden bij een manege en of zoek een Pony die al wel is ingereden en ga daar mee lessen. :)

ik heb al pony gereden, lees de andere teksten dan eens goed.

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 12:50

xxMaxx schreef:
susanx schreef:

En jij vind jezelf bevoegd genoeg om dat te kunnen doen? Jij bent ook nog maar 13 (?) En dan iemand leren rijden, ook nog zelfstandig? Het is natuurlijk heel leuk, maar niet jouw werk, zo kan er van alles fout gaan.
Laatst bijgewerkt door MarijkexMara op 26-12-11 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 12:51

passieAppel schreef:
Dat kon toch niet? Want die was te ver weg.

er is 1tje die staat gelukkig vlak bij mijn pony in de beurt.
mijn moeder kan me er wel heen rijden, ik wist alleen af van de menege's verweg.:)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:24

MarijkexMara schreef:
Dreamerr schreef:

Beleren en gewoon paardrijden is heel verschillend van elkaar, snap dat dan!!!!!!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 15:16

MarijkexMara schreef:
Dreamerr schreef:

Pony rijden is iets heel wat anders dan een pony INRIJDEN! Ik lees de teksten prima, maar dit is iets heel anders dan een pony rijden. ;)

susanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:24

De pony is al ingereden, kan springen, draven en galopperen. Hij is gewoon een beetje eigenwijs. Ze gaat nu bij een manege rijden, en ja ik weet zelf ook wel dat ik geen echte instructrice ben maar ik help haar wel, en het gaat best goedd! :)

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 17:27

stop nou gewoon met praten ik ga op een manege KLAAR!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:33

MarijkexMara schreef:

Jij opent zelf een topic met de vraag om hulp? En dan mogen wij ineens niet meer reageren? Beetje vreemd.. We willen je alleen maar helpen. ;)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:19

Zolang wij in een vrij land leven, kan jij mij niet het bevel te zwijgen opleggen ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:20

Amen!

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 19:53

Dreamerr schreef:
MarijkexMara schreef:

Jij opent zelf een topic met de vraag om hulp? En dan mogen wij ineens niet meer reageren? Beetje vreemd.. We willen je alleen maar helpen. ;)

ik bedoel, het is geen vraag meer... dus ik heb geen hulp meer nodig ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:54

Dan kan je het alsnog anders neer zetten dan je deed. ;)

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 19:55

xxMaxx schreef:
Zolang wij in een vrij land leven, kan jij mij niet het bevel te zwijgen opleggen ;)

nee, maar ik bedoel ermee te zeggen, je hoeft niet meer te antwoorden.
ik ben klaar hiermee ik heb geen vragen meer ;)

MarijkexMara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 19:55

ik ben klaar niemand hoeft deze vraag nog te antwoorden,
ik heb geen hulp meer nodig ;)