Wat te doen met je paard als het regent?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siepie

Re: Wat te doen met je paard als het regent?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:55

Als het regent ga ik niet met ze aan de slag, maak ik mn ponybeesten en mezelf niet blij mee. De dagelijkse verzorging doe ik natuurlijk wel.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:55

Ik ging altijd lang poetsen in de stal, en soms wandelen, af en toe zelfs rijden.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:04

Lekker poetsen, tutten, knuffelen, wandelingen maken, VD, grondwerk, rijden, spullen poetsen en uitzoeken (evt dingen eruit halen om te verkopen? daar dan foto's van maken en op internet zetten), stal (grondig) uitmesten.
Zijn toch al genoeg klusjes waar je een tijdje zoet mee kan zijn :D

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:06

zoeensep schreef:
En zelf kan ik nog niet rijden i.v.m mijn enkel snappen jullie dat.

Kleine tip: zet gewoon wat meer informatie in de openingspost, dan blijft het wat meer to the point. Bijvoorbeeld "ik wil met m'n Haf bezig maar kan niet rijden vanwege een enkelblessure" of "we kunnen niet in de bak terecht want dat is door alle regen één groot moeras en langs de weg is hier helaas geen optie".

Bokt is soms net een computer: rubbish in = rubbish out ;)

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:08

Lekker knuffelen, tutten, vlechtjes maken en lekker op zijn rug zitten en verhalen vertellen :Y)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:11

Rex_Rolfo schreef:
zoeensep schreef:
En zelf kan ik nog niet rijden i.v.m mijn enkel snappen jullie dat.

Kleine tip: zet gewoon wat meer informatie in de openingspost, dan blijft het wat meer to the point. Bijvoorbeeld "ik wil met m'n Haf bezig maar kan niet rijden vanwege een enkelblessure" of "we kunnen niet in de bak terecht want dat is door alle regen één groot moeras en langs de weg is hier helaas geen optie".

Bokt is soms net een computer: rubbish in = rubbish out ;)

Advies komt een beetje laat gezien het topic bijna 2 jaar oud is.
Ik tem daarom ook even.

gwn_mezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:20

Wij gaan altijd als het regent poetsen en stal uitmesten. En bokje springen over de pony's en van hun rug afgleiden dat soort dingen. Ja kan ool schrik training doen voor de regen. En ala hij niet meer bang is kan je lekker door de plassen lopen met je paardje