Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maargoed het gaat om het gebaar uiteindelijk, ga 'm misschien in de loop van de tijd nog wel wat bijwerken. Ik had overigens ook geen goede foto's van het paard, alleen maar foto's onder het zadel of voor de kar en dan kan ik bijv de vlekken op z'n kont niet goed zien, en op de plekken waar het tuig zit natuurlijk ook niet.
melanie heeft gewoon aan iedereen repaints, tekeningen, schilderijen lopen vragen en nooit wat gekocht.. ik zit hier ook nog met een werk van Sisco (schilderij) wat ze niet over wilde nemen en waar ze nooit een cent voor betaald heeft.. 

hij doet er alleen niet zoveel mee, zet 'm beneden op de kast. En dan heb ik een keer gewoon snel een tekening van de hond geschetst en dan gaat hij die meenemen naar mennen om aan iedereen te laten zien
tekening helemaal smerig toen hij terugkwam 

blijft niet zo goed plakken als secondelijm maarja dan blijf ik ook niet zo snel vastzitten.
hij is stiekem nog hengst ook. Het wordt echt hoog tijd voor een dremel, heb geen zin om elke keer met schuurpapier of een vijl de hele klus te gaan doen, wordt toch nooit zo mooi