Grote kinderen op kleine shetlanders..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:32

ja maar die zijn er niet meer zo veel te vinden hoor,

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:33

Ik moet zeggen dat shetjes aardig wat kunnen hebben ik was ooit 65 kilo en echt dat was wel een kruising shet welsch volgens mij van 1.15 maar die ging met met mij in volle galop en dat wilde ze zelf en ik lette goed op hoe ze bewoog maar ze wilde echt heel graag. en hield er echt niets aan over. daarentegen vind ik wel dat je goed moet kijken hoe je paardje reageerd

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 22:34

Ik zeg toch zelf ook dat het pure onzin is dat je met die lengte op zo'n klein teer beestje gaat zitten? :')
Volgens mij hebben we misverstand :=

@nicky_rilana
Ik ken er wel een paar :)

@Franka75
En hoe groot ben jij dan?

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:36

mag jij zeggen waar je woont dan weet ik dat voor de volgende keer, want ik heb nog wel pony's die zadelmak gemaakt moet worden, en aangezien jij mij te groot daar voor vindt

xBontfire

Re: Grote kinderen op kleine shetlanders..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 22:38

Vind Marielle231 minder erg, maar het past niet ;)

@Nicky_rilana
Nou sorry maar ik ben diegene zelf niet, ben zelf ook veel te groot, pas al niet meer op een C maat..
Bovendien hebben die meisjes denk ik geen zin om elke keer naar jou toe te crossen, weet niet waar je woont maar denk maar aan omgeving Nijmegen.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:39

oow kijk in schijndel, dat is dus al te ver, en hier in de buurd heb je geen kleiner mensen die dat willen en kunnen doen

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:39

Misschien kun je je beter bezig houden met je paard van 1.68, denk dat dat formaat beter bij je past toch?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:40

daar ga ik nog niet zomaar op zitten hoor, ik begin onderaan, eerst een shet, toen een a pony toen een D en zo verder

spettic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:41

nicky_rilana schreef:
daar ga ik nog niet zomaar op zitten hoor, ik begin onderaan, eerst een shet, toen een a pony toen een D en zo verder

En nu weer een shet?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:41

nee jo dat is al een tijd geleden

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:44

Het liefst zie ik ook kleintjes op die pony's rijden. Maar als een pony vervelend is vind ik dat er best een groter persoon op mag rijden die het dan weer mogelijk maakt dat de kleintjes er op rijden, of om een ponytje in te rijden.
Verder vind ik het wel belangrijk dat als je groot bent wel een goed balans moet hebben en de pony zo weinig mogelijk in de weg moet zitten dus goed mee gaan in zijn beweging.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:45

Ik heb als puber ook wel een shet doorgereden, beestje was ruim een meter en breed. Ik woog nog geen 40 kilo en was net 1.60 lang.
Voor het mooie niet geschikt, maar om dier door te rijden wel. De kleine meid had al genoeg zand lopen happen :=

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:19

Ik heb hier ook een verzorgertje van 4 jaar die nergens bang voor is :p Bellamy mijn shetje van 78 cm gaat bokken en van haar moet ze maar gewoon doorlopen echt heel schattig om te zien. Maar ik vind jou toch echt te groot, maar ik weet zeker als je op mp een advertentie neerzetten dat je heel snel al een reactie terug hebt

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:24

ja maar ik laat niet jan en alleman op mijn pony zitten, en zij ook niet hoor, want het is niet mijn pony,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:28

nicky_rilana schreef:
ja maar ik laat niet jan en alleman op mijn pony zitten, en zij ook niet hoor, want het is niet mijn pony,

Liever jan en alleman dan jou :7 Snap je nou echt niet dat je VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te groot bent?

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:29

En waar heb jij eigenlijk dat leuke bontje onder je zadel vandaan? die wil ik ook voor mijn shet :p

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:29

Die pony van de 1e foto KAN niet eens bokken omdat hij/zij daar geen ruimte voor heeft :=

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:31

Tessa_93 schreef:
Die pony van de 1e foto KAN niet eens bokken omdat hij/zij daar geen ruimte voor heeft :=

Ja dat wilde ik net zeggen, die pony komt niet omhoog hoor. Gadverdamme. Echt gadverdamme. Zie je zelf dan niet dat je veel en dan ook veel te groot bent?

nicky_rilana

jullie snappen het denk ik niet, ik weet echt wel dat ik veeste groot ben, maar jullie snappen niet dat z'n pony dat makkelijk kan tillen, en hij is gewoon goed in conditie en zo. hij heeft wel ruimte om te bokken want zonder beugels kan ik niet eens met mijn voeten aan de grond.

little_birdy

nicky_rilana schreef:
minikatje schreef:
goh, zoveel onzin heb ik al lang niet meer gehoord.
een shet kan iets van 250 kilo trekken, en dan heb ik het over een correct gebouwde shet met een goed conditie.

hij loopt voor de kar dus hij heeft een goede conditie. en hij bokte als je je hand er op legt, toen ik er op ging zitten heeft hij nooit gebokt

ja gek he het arme dier kon niet bokken met zo'n gewicht op zijn rug :(

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:34

als je nu je had er op legt bokt hij ook niet dus hij is het wel afgeleerd, en ik heb er niks gek mee gedaan hoor 10 min even gestap en gedraaft een klein stuk je en toen weer afgestapt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:34

denk eens na je gaat toch niet op een pony zitten waarbij je mee kan lopen :(

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:36

dat kan ik niet als ik dat zou willen lig ik er langs

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:37

nee lijkt alleen maar zo :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:38

nicky_rilana schreef:
jullie snappen het denk ik niet, ik weet echt wel dat ik veeste groot ben, maar jullie snappen niet dat z'n pony dat makkelijk kan tillen, en hij is gewoon goed in conditie en zo. hij heeft wel ruimte om te bokken want zonder beugels kan ik niet eens met mijn voeten aan de grond.

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

No need to say more.