EskeGirl schreef:Ik zou het op het nieuwe bijrijdstertje houden, 1e meisje is helaas te groot
Ik weet dat ze aan de grote kant is, maar ze is ongeveer het enige meisje dat zo goed kan rijden dat ze Ti Amo er ook nog wat van leert 
bv.
-ze gallopeerd aan en tiamo bokt, het nieuwe berijdertje neemt terug en houd zichzelf rechtop, maar dat 1e meisje geeft haar een tikje en gallopeerd opnieuw aan, tiamo luisterd.
-tiamo beslist met haar shetlanderbrein dat niet willen stoppen leuker is dan stilstaan, het nieuwe berijdertje roept om hulp en ik hou tiamo voor aan in(ren er achteraan), het 1e meisje is streng en laat haar hard werken, als tiamo zelf wil stoppen laat ze dat niet toe en laat ze haar pas afremmen op háár commando.
-tiamo kiest ervoor om te bijten naar iemands voet als je been geeft(slechte gewoonte!!) het 1e meisje doet niks omdat ze er weinig van voelt en zegt hooguit au. Het 1e meisje geeft haar been of een klein tikje op haar nek zodat ze het afleert.
En zo nog veel meer, als zij erop rijd gaat het gewoon steeds beter met haar shettenstreken dus ik vind het heel moeilijk om die afweging te maken:P tenzij ze tiamo écht in de weg zit natuurlijk...