Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meestal om haar gerust te stellen en om duidelijk te maken wat ik wil.

Pirate schreef:toen ik in de beginnersles zat op de manege, moesten we wel commando's geven als 'draf', of 'galop' ofzo. Maar nu ik een paar niveaus hoger zit moeten we dat afleren, je hoort Ankie van Grunsven toch ook niet allerlei commando's roepen tijdens een kur?
Maar dingen zoals 'braaf!' en 'wat zie je?' als 'ie omkijkt wel ja. Zo voelt je paard je aanwezigheid.
Dus lijkt me logisch dat ze dat niet doet. 
ElineB schreef:Pirate schreef:toen ik in de beginnersles zat op de manege, moesten we wel commando's geven als 'draf', of 'galop' ofzo. Maar nu ik een paar niveaus hoger zit moeten we dat afleren, je hoort Ankie van Grunsven toch ook niet allerlei commando's roepen tijdens een kur?
Maar dingen zoals 'braaf!' en 'wat zie je?' als 'ie omkijkt wel ja. Zo voelt je paard je aanwezigheid.
Omdat dat niet mag he, tijdens een wedstrijd.Dus lijkt me logisch dat ze dat niet doet.
Pirate schreef:ElineB schreef:Omdat dat niet mag he, tijdens een wedstrijd.Dus lijkt me logisch dat ze dat niet doet.
dat bedoel ik, daarom is het ook logisch dat je dat op een gegeven moment moet afleren (:
,
En op stal blèr ik ook gewoon hele verhalen tegen ze XD