Geld verdienen voor pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxonbekendxx

Re: Geld verdienen voor pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:32

waarschijnlijk, weten je ouders wel dat je niet op je tiende een pony kan betalen... :P
als je 15/16 jaar bent kan je een bijbaantje nemen.. en zo geld verdienen..
Maar.. je kan ook vragen of je nu klusjes bij mensen mag doen ofzo.. of ergens mag helpen en dat je er alvast voor gaat sparen..!! ;)

xlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 10:33

superguus schreef:
waarschijnlijk, weten je ouders wel dat je niet op je tiende een pony kan betalen... :P
als je 15/16 jaar bent kan je een bijbaantje nemen.. en zo geld verdienen..
Maar.. je kan ook vragen of je nu klusjes bij mensen mag doen ofzo.. of ergens mag helpen en dat je er alvast voor gaat sparen..!! ;)

Jaaa, 'k ben ook al voor aan't sparen snap je, ik weet dat ik pas rond mijn 14/15/16 de pas een pony kan kopen en betalen. Maar ik ben alvast aan het sparen, endaarvoor was deze vraag. Tips zijn altijd welkom!

D1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:54

Let er wel op, je gaat nog naar de middelbare. Dan moet je meer leren en steek je dus meer tijd in school. Want je hebt waarschijnlijk ook andere lestijden. Maar inderdaad doorsparen door je zakgeld elke keer te vragen en dat apart leggen. En dat je met je 17e misschien een eigen pony kan kopen. Maar dan moet je nog werk zoeken en dat is ook lastiger als je na je werk nog naar je pony moet gaan. ;)