antje_vip schreef:telefoonseks verdient snel
yess daar zit ik op te wachten wahha!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dan heb je al 600 euro. De resterende 400 kan je in 400/54 euro= 7,4 weken verdienen. Nou dan is het nu vakantie, dus kan je extra werken. Mette schreef:Even een rekensom met bijv. de ah. 4,50 per uur, 12 uur in de week is 54 euro voor een week. Je zegt dat je nu ongeveer 300 hebt + 300 verjaardagsgeld (en dat is een aardig bedrag voor je verjaardag, zou ik niet bij elkaar krijgen) dan heb je al 600 euro. De resterende 400 kan je in 400/54 euro= 7,4 weken verdienen. Nou dan is het nu vakantie, dus kan je extra werken.
Als je werkelijkwaar dat bedrag krijgt voor je verjaardag en 1,5 maand flink werkt dan heb je het bij elkaar. Maar ik ben dan uitgegaan van 4,50 per uur (wat ook aardig hoog is, ik verdiende op mn zestiende 3,30 (?) en 12 uur per week.

Floor_x schreef:Euuhmmm....
Even verder denken.
Je hebt ook werk, dat is meestal 's avonds, dat je deuren langsgaat en dan mensen lid moet maken ergens van. Of kaarten verkopen voor een goed doel.
Dit schijnt heel goed te verdienen, iemand die ik ken doet dat en die verdient soms wel €150,- per dag!
Floor_x schreef:http://thesalesunit.nl/studenten/home
Dit is een grote, maar wel ongeveer het concept wat al die bedrijven handhaven