Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), waar ik het strand mee heb kunnen afracen. Eenmaal terug vraagt die man van de ranch of ik z'n jonge hengst wou proberen. Ik helemaal enthousiast, beest leek op Black Beauty. Bilel noemde ie, zal het nooit meer vergeten. Dus ik stap op, en flikker er bijna af, steigbeugelriem kaduuk. Werd snel gerepareerd -door een electriciteitskabel nota bene- en hop er op. Dus ik stap zo fier als een gieter rond in het catusveldje, met deze geweldige hengst onder me. Begint die man te roepen dat ik moet aangalopperen. Eerst getwijfeld, dan toch gedaan. En voor ik het wist, vloog ik pardoes over Bilel zijn mooie oren, recht op een cactus. Vertelde die man me achteraf dat Bilel nog net geen 3 was, en dus nog werd opgeleerd. Ja hallo, zeg dat eerder

mf31 schreef:Hahahah vet sneu! Zadels zijn soms toch zulke ondingen :p
Ik met mn 3e les, was ik 8. Mn mama had pony niet goed aangesingeld, gleed ik ineens tegen de bak rand! Kwamen ze me weer overeind trekken want ik lag dus niet op de grond
Doen jullie ook bijhouden hoe vaak je valt? :p
Ik heb een heel boekje mwahaha 
). Hij gaf me een extra zet, echter had ik zelf ook al opgelet meer kracht te zetten,... dus ik ging over het zadel aan de andere kant eraf.
Ik heb wel drie boekjes
Het is ook meteen een plakboekje al is de helft letterlijk opgegeten door mijn hond! Ö mf31 schreef:Hahahah vet sneu! Zadels zijn soms toch zulke ondingen :p
Ik met mn 3e les, was ik 8. Mn mama had pony niet goed aangesingeld, gleed ik ineens tegen de bak rand! Kwamen ze me weer overeind trekken want ik lag dus niet op de grond
Doen jullie ook bijhouden hoe vaak je valt? :p
ander die er doordat haar paard er door die van mij vandoor ging af was gevallen moest naar eerste hulp, kon niet meer zelfstandig staan)
)
(wisselbeker bij studentenvereniging)
Rose123 schreef:Op de manege waar ik vroeger reed hadden ze een redelijk grote shetland merrie. We hadden buitenles en we waren aan het galopperen. Alles ging goed totdat het beestje een grote graspol zag staan en een noodstop maakte. Voordat ik het wist maakte ik een koprol over haar hals en zat ik voor haar op de grond. Met de teugels nog precies zo vast als dat ik ze had toen ik er nog op zat. Mijn hele groep moest lachen volgens mij was het nogal een komisch gezicht.
paard stond er ook heel raar bij te kijken en had echt zo iets wat heb ik nou weer gedaan
). Anyway, ik vond t een prachtbeest en kon er redelijk mee overweg (de truc was om bij het zn stal ingaan al gelijk te laten zien wie de baas is) dus ging er ook vaak op. Op een goeie dag gingen we in de buitenbak rijden.. Wij rustig draven, zie ik een vogeltje op de grond zitten. En omdat ik m zag, zag paardlief m ook. Dus hij trekt zn trucendoos open en ik realiseer me dat ik het niet ga redden. Sluit mn ogen, bereid me voor op de val... Open ze, en sta tot mijn grote verbazing keuring links van mn paard naast zn hoofd. In mn linkerhand de teugels, rechts mn zweepje. Voetjes pal naast elkaar.. Weet tot op de dag van vandaag niet hoe ik t voor elkaar gekregen heb 
Ook wel eens met paard en al onderuit gegaan in het duin.. Ook een keer op een rodeopoown, die werd wild enthousiast als ze mocht springen (ik was ook de enige die dat nog aandurfde met haar, uiteindelijk stapte zelfs de dochter van de manege-eigenaar er niet meer op met springen). Keertje in de les, 4 keer springen, 3 keer ernaast liggen. Die ging echt puur in de rodeostand na de sprong
Ze presteerde het zelfs om de martingaal over haar hoofd te krijgen! Blijf dan maar eens in het zadel