Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x,,kelly,,x schreef:JuliaMaria schreef:''Ze weten wel wat ze doen anders reden ze niet zo hoog.''
Dat staat er toch helemaal los van of het paard wel of niet benadeeld wordt?
ik bedoel er mee dat ze vriendelijk zijn tegen hun paard zowel ohz en op stal.

RM94 schreef:iedereen heeft hier een andere mening over nou daar kom ik
Er is pas een onderzoek gedaan naar houdingen bij een paard met verschillende paarden en verschillende houdingen. Alle paarden kregen alle verschillende houdingen (1 training 1 houding en niet in een regelmatig terugkeerpatroon) hieruit bleek dat laag diep rond het minst stressvol was voor een paard (mits niet neus op de borst) en lange hals hoog gedragen met de neus ook hoog het meest stressvol was. Ik denk dat Anky en Edward precies weten wat ze doen en dus niets kapot maken.
Daarbij komt dat naar mijn mening een paard dat pijn heeft, tegen zijn zin loopt, gedwongen word en zelfs gebroken is niet met zoveel glans en plezier wereldkampioen wordt.
Ook wat betreft S&T en sporen hetzelfde als je weet hoe ze te gebruiken doet het geen pijn.
"Zelfs een potlood kan in de verkeerde handen een moordwapen zijn" wat dacht je van die stelling
PaardenliefJ schreef:Rolkur vind ik ook niks hoorIk vind het zielig voor de paarden, ze maken die nek kapot..
Ziet dit er vriendelijk uit dan?
Dit is Anky. En het ziet er HELEMAAL NIET vriendelijk uit..
Bleeh.
RM94 schreef:iedereen heeft hier een andere mening over nou daar kom ik
Er is pas een onderzoek gedaan naar houdingen bij een paard met verschillende paarden en verschillende houdingen. Alle paarden kregen alle verschillende houdingen (1 training 1 houding en niet in een regelmatig terugkeerpatroon) hieruit bleek dat laag diep rond het minst stressvol was voor een paard (mits niet neus op de borst) en lange hals hoog gedragen met de neus ook hoog het meest stressvol was. Ik denk dat Anky en Edward precies weten wat ze doen en dus niets kapot maken.
Daarbij komt dat naar mijn mening een paard dat pijn heeft, tegen zijn zin loopt, gedwongen word en zelfs gebroken is niet met zoveel glans en plezier wereldkampioen wordt.
Ook wat betreft S&T en sporen hetzelfde als je weet hoe ze te gebruiken doet het geen pijn.
"Zelfs een potlood kan in de verkeerde handen een moordwapen zijn" wat dacht je van die stelling
xmarlies96 schreef:RM94 schreef:iedereen heeft hier een andere mening over nou daar kom ik
Hoe weet jij dat het geen pijn doet? Heb je het gevraagd? Ik denk dat het paard het absoluut niet fijn vind.