zomaar aan de kant gezet voor 2 mensen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yentlekyda

Re: zomaar aan de kant gezet voor 2 mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 19:30

en nu heeft mijn oom op iemand op marktplaats gereageert of zij een pony wil verzorgen die pony werd eerst verzorgt door die 2 mensen.
ik vind het egt zwaar triest en dan nog van je eigen oom.
dankzij hem heb ik met iemand van stal ook ruzie gehad om iets wat ik nog nooit heb gezegt. en toen kreeg ik pas heel veel gezeik.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:35

brutuslover schreef:
mijn neef betaald alles en ik doe het overige van borstels enzo.

Dus is het niet jouw paard!
Dus jouw oom en neef beslissen...

Norrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:39

Vaag verhaal

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:40

Ik denk dat dit hele verhaal een beetje overdreven wordt. Het paard is niet eens van jou dus je oom mag er op laten rijden wie hij wil. ik denk niet dat jij er iets over te vertellen hebt. Ik zou zelf eens op een rustige mannier met je oom en die vrouw en dochter gaan praten en wie weet kunnen jullie wel tot een oplossing komen dat jullie bijvoorbeeld om en om op het paard rijden. De ene dag jij en de andere dag die vrouw met dochter. Maar dan moet je ook wel zorgen dat jij er op de afgesproken dagen bent!!!

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 19:46

laat maar anders;)
ik ben niet goed in berichte enzo schrijven;)
maar wel bedankt voor de tips enzo.
ze zoeken het daar maar uit ik hoef niks meer met hun hebben ze zijn totaal niet te vertrouwen nouja mijn oom dan.
ze zeggen allemaal van wees blij dat je een oom hebt met paarden ik ben er wel blij mee maar niet met zon oom.
hij kan beter in het gekkehuis zitten:P haha

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:49

Als ik - stel ik was 'n oom met paard - 'n nichtje had die op internet zo over me praatte, kwam ze ook niet meer op m'n paard.

Als jij op zo'n zelfde toon met je oom 'communiceert' over zíjn paard en wat jij daar graag mee wil doen en wat je dwarszit over zíjn gedachten daarover, dan vind ik het niet gek dat dat geen vruchtbaar gesprek wordt, met tegemoetkomingen van zijn kant.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:50

Tja, als het niet jouw paard is, maar het paard van je oom en neef heb jij er niets over te zeggen wie hem wel/niet mag verzorgen. Dat is aan jouw oom en neef dan.

Vind het niet erg netjes om te zeggen dat je oom niet te vertrouwen is en in het gekkenhuis zou moeten zitten, terwijl hij helemaal niets verkeerd doet. Het is zijn paard, zijn beslissingen!

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 19:51

daarom zeg ik ook laat maar;p

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 19:52

__Nienke schreef:
Tja, als het niet jouw paard is, maar het paard van je oom en neef heb jij er niets over te zeggen wie hem wel/niet mag verzorgen. Dat is aan jouw oom en neef dan.

Vind het niet erg netjes om te zeggen dat je oom niet te vertrouwen is en in het gekkenhuis zou moeten zitten, terwijl hij helemaal niets verkeerd doet. Het is zijn paard, zijn beslissingen!

dat kan je pas zeggen als je mn oom kent.
hij is egt gek hij zat nog laatst op een plekje wat niet hoort en wat ik niet wilde enzo ;)

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:53

Ja, leuk voor je oom om openlijk op internet te zeggen dta hij rijp is voor het gekkenhuis omdta jij niet meer op zijn paard mag rijden!!
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en jouw kant is heeeel vaag. Ik heb vermoeden dat er meer an de hand is, waarom jij niet meer mag rijden.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:57

TS als ik je zo hoor praten over die oom dan denk ik dat je beter af bent zonder hem als met hem. :j
Paarden of geen paarden,je stoord je schijnbaar aan hem,blijf er dan weg en zoek elders een leuk paard waar je wat aan hebt. ;)

Paarden rijden en verzorgen moet leuk zijn en blijven,met stress en ergernissen erbij word het beslist niet leuker. :(:)

Chantaloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:00

Er klopt volgens mij niks van dit verhaal.
Eerst is het half jou paard die op stal van je oom staat, dan betaal je alleen nog de borstels en nu heeft hij je ook aangerand (dat komt na deze zin iig op mij zo over: hij is egt gek hij zat nog laatst op een plekje wat niet hoort en wat ik niet wilde enzo )

Hmmm. ik heb hier mijn bedenkingen bij. Maar wat het ook is; meid pas op wat je op internet zet, helemaal over familie !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:06

ik vind het echt shocking dat een 15 jarige zo typt
:')

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:08

Ik ken jouw oom je neef en het paard in kwestie.
Het is niet jouw paard maar het paard van jouw neef (betaald door jouw oom).
Het is niet netjes om dit allemaal op het internet te zetten. Wil je er toch nog je ei over kwijt PB mij dan.

Kan hier een slotje op.

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 20:11

LAAT MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen reactie meer oke;)

Chantaloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:12

dan moet je er een slotje opzetten.

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 20:15

hoe??:$ haha srry ben nie zo slimXD

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:17

meer aandacht vragerij volgens mij.

in zon geval moet je het met de eigenaar van de paard overleggen, met je ouders erbij eventueel.
niet via internet

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 20:19

ja en wat als hij niet reageert bij mij;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:43

Brutuslover, licht je ouders eens in over hoe het er aan toe gaat en wat er speelt Het is ook familie van hun en als er handelingen aan de orde zijn die niet horen adviseer ik je (hoe moielijk ook) dit open aan je ouders te vertellen.

En verder, misschien kun je idd buiten de paarden van je oom beter op zoek gaan naar een ander verzorgpaard of iets dergelijks.

tosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:50

klinkt mij in de oren dat jouw oom die vrouw wel ziet zitten

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:15

brutuslover schreef:
__Nienke schreef:

dat kan je pas zeggen als je mn oom kent.
hij is egt gek hij zat nog laatst op een plekje wat niet hoort en wat ik niet wilde enzo ;)

Vind het erg raar dat je je laatse zin eindigt met een knipoog.
Als dit echt het geval is zou ik hier toch eens over praten met je ouders en het zou voor mij een reden zijn om niet eens meer naar die paarden van je oom toe te willen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:26

Ik zou een ander verzorgpaard zoeken, dan ben je van het hele gedoe af.
Zo te lezen vind je het helemaal niet leuk bij je oom, dus dan ben je daar ook vanaf.