Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mick75 schreef:Ik zou voor alle zekerheid gewoon vertrekken, zo snel mogelijk.
De kans dat dergelijke kinderen gaan luisteren is te verwaarlozen, die luisteren pas als ze na een week in coma in het ziekenhuis wakker worden maar ondertussen ben jij wel verantwoordelijk.
De stalhouder interesseert het blijkbaar geen hol, dus wegwezen daar. Voordat je paard er letsel aan overhoud of een van die kinderen. Niet dat mij het kind zou interesseren als kind doodvalt als ze zonder toestemming op mijn paard klautert, maar ik heb echt geen zin om de kosten daarvoor te gaan dragen.
Bij mij is er best veel mogelijk, als het maar in overleg gaat. Als iemand, hoe jong ook (waar zijn die ouders dan???), zonder overleg met mij dingen gaat doen is al mijn geduld in 1 keer helemaal op. En is er dus niets meer mogelijk. En ik ben echt niet moeilijk naar kinderen, zolang ze maar normaal dingen vragen. En een stalhouder die blijkbaar niet in staat is dergelijke kinderen bij mijn paard vandaan te houden is ook geen knip voor de neus waard. En dat alleen al is voldoende reden om heel snel weg te wezen.
Als het mijn paard aangaat overleg ik welgeteld 1 keer. 1 keer kan het gebeuren dat even iemand niet oplet en er een kind in de stal van mijn paard glipt, en erop klimt. Als het vaker gebeurt is de stalhouder gewoon laks of niet geschikt en op zo'n stal wil ik mijn paard niet hebben. Je betaalt ze niet voor niets!