hangen in jou kast alleen maar matchende spullen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: hangen in jou kast alleen maar matchende spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:34

Ik heb vannalles liggen maar ik doe geen geel dekje als ik een rood shirt aan heb bijvoorbeeld.
Ik doe bij mijn donkerblauwe rijbroek altijd me donkerblauwe dekje eronder, ik ben niet zo van het móet passen, maar ik let er wel op :P

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:37

ik heb in totaal 2 matchende dingen :o zwarte peesjes en een zwart dekje.
voor de rest heb ik zoveel verschillends maar met een vriendin van stal kan ik bijvoorbeeld een rood setje of een grijze maken, met haar rode peesjes of grijze dekje enzovoorts. en zij kan dan weer met mijn rode of paarse dekje een setje maken.
zulke dingen

oo ik heb trouwens nog wel iets wat ik zelf een setje noem :D
zwart hoofdstel kieffer met gouden gespen en dan bij mijn zwarte dekje met gouden sierrand en in gouden letters Sander erop en daar dan me zwarte peesjes bij.
staat errug sjiek :D

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:40

Ik ben nogal koopverslaafd, zowel voor me ponys als voor mezelf O:)
Ik koop dus gewoon wat ik leuk vind en dan als ik terug kom denk ik, hé dit dekje past wel leuk bij dat halster, en dit zweetdeken, en deze peesjes _O-
maar veel echte setjes heb ik ook niet, wel heb ik een heel leuk blauw, paars, zwart, roze setje voor me shet. Maar ik maak me er verder ook niet zo druk om ofzo.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:41

Ik heb geneen setje, maar wel heel veel in het zwart (paard is ook zwart), dus wordt het als ie het aan heeft toch ineens een setje :)

Heb wel wat gekleurde dekjes, maar verder niks speciaals... Hou niet zo van kermis haha, al vind ik een setje in een chique kleur altijd wel mooi staan...

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:44

Ik zorg altijd dat ik match bij mijn paard; heb gewoon zwarte basis spullen, maar dekjes in allerlei kleuren en heb er altijd zelf een shirt bij aan in dezelfde kleur haha