en goed gesprek houden met de eigenaar en alles uitleggen (dat je dus bent weggepest). misschien kunnen jullie (jij en de andere verzorgers) het goed maken! suc6
Elinexx
Geplaatst: 12-01-11 16:19
Je had het beter meteen kunnen zeggen tegen de eigenaar. Ik zou er nu dus ook met de eigenaar over praten!
daraxhester
Geplaatst: 12-01-11 17:24
misschien de eigenaar bellen en het uitleggen ??
Kirrietje
Geplaatst: 12-01-11 17:25
gewoon met de eigenaat praten en niks aan trekken van die meiden.
3567
Geplaatst: 12-01-11 19:43
hmm lastig! ik zou als eigenaar echt woest zijn denk ik. maar als je een goede uitleg geeft komt het vast goed!
Deliana27
Geplaatst: 12-01-11 19:51
wat ontzettend gemeen!
maar als jij van je merrie houd laat jij jou en je merrie toch niet scheiden ? Heb je alles voor je verzorgpaard over dan stap je naar de eigenaar praat je met hem. Ook over dat hun zo doen! Denk maar 'Ik doe dit voor mijn lieve paardje'
chelleuh
Geplaatst: 12-01-11 21:23
ik zou gwn na de eigenaar gaan en da alles tege uitlegge hoe die tege u dede enzo en dan zal die u wel begrijpen en dan zal hij u wel gelijk geven enzo en dan ga ge u verzorgpaardje wrs nog heel veel zien
Bokkers leef je even in de leeftijd van deze dame, ze is nog maar 13. Vaak kom rond deze leeftijd het oorzaak en gevolg gevoel pas, dus neem het haar niet kwalijk.
Als het je lukt om naar de eigenaar te gaan, probeer dan eerlijk vanuit je gevoel te praten. Ook dat jij het gevoel hebt dat zij/hij je niet mag. Loopt het gesprek op niks uit dan kan je bter een andere verzorgpaardje zoeken.
Ga naar de eigenaar, en vertel eerlijk wat er aan de hand is, vertel dan ook dat je het paardje mist. De eigenaar zal het wel begrijpen, en je niks aantrekken van die gemene meiden!
Vind het ook een beetje apart dat je zonder te zeggen weg bent gegaan. Ik zou je zelf niet meer terug nemen als eigenaar. En er worden een aantal vragen gesteld, waar je niet op antwoord. Zo kunnen we je ook minder goed helpen, misschien maken die antwoorden het toch weer anders.
Ik zou gewoon verder gaan zoeken naar een ander verzorgpaard.