Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:15

Het profiel geweldig. :P
Het is dat ik geen penny's op stal wil hebben maar ik denk dat onze zwarte in het voorjaar erg blij zal zijn met de penny's. Hij is dan dol op lekkers en poetsen.

Alleen in de winterrrrr, hij wil niets meer hihihi. Als hij in de weg staat met mesten en ik krijg hem niet naar buiten gestuurd pak ik even een borstel en laat het hem zien. Je hebt nog nooit een pony zo snel de stal zien uitschieten. :( Zal een penny daar dan achteraan rennen?
Mmmm ik bedenk me dat het wel de ideale oplossing is voor meer beweging voor dikkertje dap. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:44

voor mij zijn penny's van die meisjes die krijsen als een gemanicuurde nagel breekt, die de wereld zien vergaan als iemand niet aan hun "welriekende" gepedicuurde voeten ligt, die de oorlog verklaren als je niet springt op hun vingerknip. Die het sieluuuug vinden als een paard 24/7 in het land mag, ze staan toch veeeel liever in hun "gepersonaliseerde" stal met gouden naamplaatje (dat ze niet kunnen lezen).

Het is ook zo sielug als een paardje een keer vuil wordt, vinden ze écht niet leuk! Arme poown! dan maar in de zomer met staldeken binnen blijven, weg van de vieze vuile stofjes! En dat dekentje moet roze zijn, vinden ze het allermooiste kleurtje van heeeeel de wereld. Zijn alle andere paardjes lekker jaloers, lekker puh! Dus zorgen dat poown nooit bij die andere stoute paardjes kan, hele stal voor hem alleen, anders wordt ie vies en vuil door die andere vuile weidebeestjes...

Nota: heb het beetje in het extreem belachelijke getrokken, hoop dat niemand zich aangesproken voelt :P

Susanne

Re: Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:50

Penny meisjes vind ik ook meiden die veel te groot zijn en toch op een (verzorg)shetlander gaan rijden want ''hij vind het leuk kijk maar, zijn oortjes zijn naar voren. En ik weet zelf wat hij aankan en hallo hij vind het leuheuk!''

De shet moet natuurlijk ook in een setje zijn gestoken, lees: VEEL te grote peesbeschermers enz enz enz.
Helaas veel van zulke mensen op Bokt ook..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:51

euh ik ben ook gek op roze en ik heb een drachtige lichtgrijze merrie en geen zwarte hengst :P

hier op de manege heb je dan meisjes die voor hun lievelings manegepaard dure peesbeschermers kopen,eigen dekjes,hoofdstellen,enz,en dan doen ze net alsof het desbetreffende paard hun vaste paard is,en het ene deel vindt alle pensionklanten arrogant,en het andere deel loopt steeds achter je kont aan.
ook een meisje dat een kingsland jas heeft,en nu loopt af te geven op kinderen zonder dure jas

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:51

IK vind iemand een penny als iemand denkt dat hij/ zij alles beter weet dan jij, zoals als iemand zijn paard longeerd en iemand langs de zijlijn die het paard niet een kent gaat zeggen dat hij of zij te strak vast staat. en natuurlijk niet te vergeten als iemand ontzettend opschept of liegt

en by the way dat profiel is echt gewelidig xd 2e bij de olympische spelen. whaha

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:54

haha dat profiel!! :')
moet je eens het topic van pokemon opzoeken die was geniaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:00

de combi van stalxpaard en snoevie vind ik anders wel een hele goeie!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:29

iedereen ksan opmeen sjetlandur rijden zijn beren sterknik zag laatst een meisje van wel ronde de 120 klio schat ik en die zar wre ook even op dus dat kan allemala ook kindren hoor
-------
berspeur ik hier een kattenhater???? als je aan katten kom kom je aan mijjjjjjjjjj :( :( :( :( :( :( arme poezen ze hebben de peg al om de naam van een poes te dragen allemagtig wat kruw
-------
wat gerwelig dat hun een poonie hebben gekregen , heb je een foto enzo erfan? ik wwil die weleens sien ik ben stapledol op welshjes
-------
en het is WELSH EN GEEN WEHLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------
bel te politie of de dierenbeschermin of amirvedi

echt sow sielug die verwaarloosde hondebestes

een regelregte schade zou gestrft moetne wordne
-------
Eventjes opgezocht, dit is toch verschrikkelijk :o :')

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:30

Ik kan niet zien wat voor een berichten het profiel heeft geplaatst... jammer ;(

Hoe ik penny's zie: Meisjes die stallen uitmesten laten doen door hun privé stalknechten en privé les krijgen van een profesionele ruiter! vervolgens alles sielug vinden wat wij normale mensen doen en zelf alleen op en neer kunnen hobbelen.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:32

AGarcia schreef:
Ik kan niet zien wat voor een berichten het profiel heeft geplaatst... jammer ;(

Hoe ik penny's zie: Meisjes die stallen uitmesten laten doen door hun privé stalknechten en privé les krijgen van een profesionele ruiter! vervolgens alles sielug vinden wat wij normale mensen doen en zelf alleen op en neer kunnen hobbelen.

Profiel van pokemon

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:32

ik lees ook de penny en bij zo'n bladzijde in de penny staan meisjes met een eigen pony nou van die foto's van een te blij meisje die een pony knuffeld altijd het is heel zeldzaam maar soms kom ik er een tegen die een wedstrijd rijd die zijn wat normaler

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:33

Ik heb een roze fleecedeken :o

Dat zwarte arabier verhaal is inderdaad wel typisch :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:34

Ik heb oko roze spullen, de eigenaresse van mijn verzorgpony's had voor elke pony een aparte kleur.
Tja, de pony die ik verzorgde had natuurlijk: ROZE!
Dus ja, ik heb een roze rijbroek, roze sokken, roze handschoenen enz.
Ben ik toch neit meteen penny :oo

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:35

Niobe schreef:
Ik heb een roze fleecedeken :o

Dat zwarte arabier verhaal is inderdaad wel typisch :')

het verhaal wel en ik heb ook wel felroze spullen maar ik tem geen zwarte arabieren die alleen ik kan berijden enzovoorts

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:38

mijn moeder is een 'penny-vrouw' haha ze was altijd als de dood voor paarden en toen ik mijn knollie kocht ging ze allemaal oude penny's lezen en dan had ik het b.v. met iemand over koliek en dan kwam zij met allemaal dingetjes erover en daarachter zij ze dan ook heel trots "dat heb ik in de penny gelezen"

Thorstensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:40

Ben ik hier nou de engiste die helemaal geen hekel aan penny meisjes heeft, maar ze juist ontzettend grappig vindt?

Het zijn gewoon kinderen, 8-13jarige meisjes, die all hun kennis uit die penny strips hebben gehaald en een beetje te veel fantasie hebben. Dat stukje over de zwarte arabier somt het goed op.

nevadaladylu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:41

ja ik lees de penny ook het is opzich een leuk tijdschrift

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:42

haha nee hoor ik ook niet vaak zo lekker naief, was ik toen ik een jaar of 7-8 was ook hoor :P
maar dat zie je bij mijn moeder , ik kan er alleen maar om lachen , en om ze nou af en toe gelijk te geven is niet erg hoor vinden ze geweldig

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:42

__SavannaH__ schreef:
mijn moeder is een 'penny-vrouw' haha ze was altijd als de dood voor paarden en toen ik mijn knollie kocht ging ze allemaal oude penny's lezen en dan had ik het b.v. met iemand over koliek en dan kwam zij met allemaal dingetjes erover en daarachter zij ze dan ook heel trots "dat heb ik in de penny gelezen"

:')

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:43

flickr schreef:
Ben ik hier nou de engiste die helemaal geen hekel aan penny meisjes heeft, maar ze juist ontzettend grappig vindt?

Het zijn gewoon kinderen, 8-13jarige meisjes, die all hun kennis uit die penny strips hebben gehaald en een beetje te veel fantasie hebben. Dat stukje over de zwarte arabier somt het goed op.

Ik voel me aangesproken... :+
Kun je niet maken: Het zijn meestal 8-13 jarige meisjes?? :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:44

Dat is echt TE lachwekkend _O-

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:44

Hahaha, ik was ook erg penny hoor vroeger, ik beken :')
Maar nu hopelijk toch niet meer. (al schrijf ik wel een pennyverhaal. hmmm.. :+ )
Maar na een jaar bij een handelaar word je toch wel realistischer over alles :j

Op bokt zie je ze nog wel eens langs floepen op Young Rider Talk :D

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:45

Stiekem zijn we vroeger allemaal wel een beetje penny meisjes geweest. ;)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:46

Ben het eens met Inney en JuliaMaria

Ik ga op zoek naar Pennypraat :Y)

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:48

Ik kijk net in het profiel en er staat bij leeftijd 21 jaar, neem aan dat ze hun leeftijden bij elkaar op hebben geteld.... :+