Ik bedoel. Als een zadel niet lekker ligt op de rug. Vind het paard het echt enit fijn hoor.
En ik rijd echt ALTIJD zonder zadel wel is waar wel op een haflinger en kruising haflinger fjord maar ze hebben echt geen pijn ofso hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Stev_Bonniee schreef:Tja gewoon het antwoor dop jullie vraag?
Ik bedoel. Als een zadel niet lekker ligt op de rug. Vind het paard het echt enit fijn hoor.
En ik rijd echt ALTIJD zonder zadel wel is waar wel op een haflinger en kruising haflinger fjord maar ze hebben echt geen pijn ofso hoor
capopjekop schreef:Stev_Bonniee schreef:Tja gewoon het antwoor dop jullie vraag?
Ja hehe, maar we gaan er van uit dat iedereen toch wel zijn best doet om een passend zadel te vinden voor zijn paard. Enne of het slecht is weet je pas na een paar jaar. De gevolgen zul je niet meteen zien. Dat jij altijd zonder zadel rijdt wil nog niet zeggen dat het perse goed is (al zeg ik ook niet dat het per definitie slecht is). Paarden zijn vaak hard voor zichzelf, pijn zullen ze niet zomaar laten zien.
kohtje schreef:Natuurlijk is zo zonder zadel rijden niet slecht.
Ik denk dat meer kinderen dat zouden moeten doen.
Je leert er zoveel van en het is leuk.
Ik zou willen dat ik het nog kon.
Er zou weer meer gespeeld moeten worden door de jeugd.
Als kind waren wij altijd aan het rommelen zonder zadel met alleen een halster.
Stev_Bonniee schreef:@suus_: Dara heb je wel gelijk in. Maar het gaat niet om wedstrijdspringen maar om 'gewoon' een keertje voor de lol te springen