Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
isis_karel schreef:nou onder inrijden versta ik langzaam op bouwen

Helmoni schreef:geef ik eens goed commentaar is het ook niet goed
Nee strak plan, een zandzak van 50 kilo aan het eind van het jaar op zijn rug. Danheeft hij spieren hoor
Sorry hoor, maar kunnen hier niet gewoon mensen op reageren die er wel verstand van hebben, of in ieder geval verstandig genoeg zijn in hun hoofd?
inderdaad gewoon niet doen, zeker niet gezien zijn leeftijd achtergrond en de kennis die je met inrijden van ezels hebt.
isis_karel schreef:t ligt er ook aan hoe die ezel is gebouwd

isis_karel schreef:maar ik ben er niet zo blij mee dat iedereeen tegen me zegt dat ik pas 11 ben enzo en dat verstand met de jaren dag terug naar je capsonus wereldje
verder reageer ik hier niet meer op want daar help ik de TS ook niet mee

upendo schreef:isis_karel schreef:oja wel hoor volgens mij ben jij degene die geen verstand heeft van ezels
Sinds twee minuten wel.
Esmeralda schreef:isis_karel schreef:maar ik ben er niet zo blij mee dat iedereeen tegen me zegt dat ik pas 11 ben enzo en dat verstand met de jaren dag terug naar je capsonus wereldje
verder reageer ik hier niet meer op want daar help ik de TS ook niet mee
Heeft niks te maken met " capsonus wereldje"
Het heeft te maken, met ervaring, wat jij nog niet heb![]()
En gewoon botweg zeggen dat iets kan, zonder dat je erin verdiept heb, kan niet.
En daarom zeggen de "ervaren" mensen dat je "nog maar 11 bent"
En ik denk dat de TS allang snapt dat het niet echt goed is voor haar ezel
En misschien nu opzoek gaat naar andere "passende" creatieve dingen met een ezel op leeftijd