Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Biieniie schreef:Spoedlijn is voor spoed, het is niet helemaal normaal natuurlijk dus ik zou even tot dinsdag wachten tot je de gewone lijn kan bellen. Ik zou alleen niet wachten tot de volgende keer, mocht het wel wat ernstigs zijn kan dit misschien wel te laat zijn.
). Overigens zou ik ook gewoon gaan longeren als het paard verder normaal is, beweging kan (vaak) niet zoveel kwaad en je kan er veel aan afzien (het gedrag van het paard bv) en als het paard niet normaal was had ts echt niet doorgelongeerd.
.
. Verder had hij ook goede ontlasting. Focussed schreef:zap: Dus het paard moet eerst creperen op de grond en moet aan het overlijden zijn voordat jij de DA belt
. Al ga ik daar eigenlijk ook niet meer van uit, aangezien hij daarna gewoon weg liep alsof er niks was, in de wei nog ging klóten met een andere pony enzo). 
.
! zap schreef:Focussed schreef:zap: Dus het paard moet eerst creperen op de grond en moet aan het overlijden zijn voordat jij de DA belt
Waarom wordt alles gelijk zo letterlijk genomen? Natuurlijk hoeft een paard niet dood te gaan voordat een DA gebeld wordt (dat ik dat nog uit moet leggen zeg), maar hier wordt wel gereageerd alsof het paard aan het doodgaan/ligt te creperen op de grond.
Kortom: ik vind de reacties hier wel erg overdreven (zo duidelijk?).
Als er echt iets aan de hand was geweest, dan had het paard daarna niet netjes gelopen en gereageerd alsof er niks aan de hand is. Kortom, de spoedlijn bellen is IMO (ja, IMO) wel heel erg overdreven. Het paard gedraagt zich gewoon normaal.
Natuurlijk kan ts volgende week de dierenarts bellen voor advies en even vragen wat het kan zijn, maar om hiervoor nou gelijk een DA te laten komen (terwijl er niks aan de hand meer is) vind IK overdreven.