Dat dierenartsen rekeningen hoog uit kunnen vallen, en dat je ook gewoon kunt reageren op bokt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
superwoman schreef:volgens mij is dit niet haar eerste account en heb ik vaker dit soort topics van haar voorbij zien komen....![]()
als je moeder het zo goed weet, zal ze ook wel weten waar jij je pony het beste kan neerzetten. Ik neem aan dat ze je namelijk wel gaat helpen met de verzorging en controleert of jij het goed doet. Je bent immers nog jong.
Bizzybijtje schreef:carmen123 schreef:doe niet zo vies ben je jarloers ik wil juist geld besparen om meer geld te hebben als die ziek word. mijn moeder rijd al meer dan 30 jaar paard en van haar mag het en zij helpt mij
Ja ik ben stikjaloers,kijk maar in mijn profiel
Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor...
LovesFayala schreef:Bizzybijtje schreef:Ja ik ben stikjaloers,kijk maar in mijn profiel
maar waarom zou zij dan geen shetje mogen en jij wel?

Wij zijn toen gaan longeren, en gaan menne
valt ook weer reuze mee ja! Zou dat in mijn achterhoofd houden voor over paar jaartjes, want je wil nie weten hoe gaaf het is om op volle snelheid met je pluis door de modder te scheuren
ook dus sulkies en tuigjes, zadels, dekens, beebeschermins, trailerbesscherming enzo
Bizzybijtje schreef:Bizzybijtje schreef:Ja ik ben stikjaloers,kijk maar in mijn profiel
maar waarom zou zij dan geen shetje mogen en jij wel?
en reken maar dat je binnen 2 weken weet wat het verschil is tussen een shet en een paar haha
Ik heb ook in 2 jaar mijn shet men mak gemaakt, iedereen zeuren over dat ik het aan iemand moest vragen, toen ging op les en instructeur zei dat hij prima was mak gemaakt, nou mooi toch
loveidefix schreef:ervaring komt ja vanzelf! ben ook helemaal groen begonnen met shet zonder hulp van ouder hooren reken maar dat je binnen 2 weken weet wat het verschil is tussen een shet en een paar haha
![]()
Ik heb ook in 2 jaar mijn shet men mak gemaakt, iedereen zeuren over dat ik het aan iemand moest vragen, toen ging op les en instructeur zei dat hij prima was mak gemaakt, nou mooi toch