Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:Jeetje meid..heb jij dat..een pa die geen verstand heeft van paarden??
Hee pa..als je dit leest...een te krappe deken is als een te krappe broek en je weet denk ik wel wat dat in je kruis doet???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wel een dek liggen in die maat denk ik, welliswaar geen nieuwe, maar dan zijn de billen van je paard in elk geval bedekt. Moet hem dan wel even opzoeken, maar je mag hem zo komen halen voor niets. ( alhoewel..hoeveel gram wil je hebben..weet n.l niet of ik ze in elke dikte heb)
Probleem gaat worden..hoe krijg je die bij jou?
Ik zit bij Haarlem in de buurt, weet niet of jullie wel eens die richting uitkomen?
maatje31 schreef:mams lief aankijken;-)
dat heb ik vroeger ook wel gedaan en daar hoefde paps niets van af te weten......... soms heb je van die vrouwendingen... hahahahah
mss horen goede passende dekens kopen daar ook bij![]()
geerke schreef:je pa vertellen dat de uitverkoop binnenkort begint(of al bezig is?)
En dat je voor veel minder een goede deken kunt kopen omdat de kleur niet meer in de mode is....
Ik heb voor mijn deken ooit de helft betaald!
En voor een peerd van 1.65 heb je echt een 195 nodig...daar heb je helemaal gelijk in.
Ezumii schreef:Sowieso je paard eerst die deken af lijkt me, je laat hem toch niet rondlopen met dat ding als ie zelfs zo straks zit dat de gespen eraf knallen..
flitzz schreef:Je zou misschien ook een advertentie kunnen zetten, dat je jouw deken wil ruilen voor een maatje groter.
Als je van je ouders echt geen andere deken mag kopen. Voor de rest ga ik ook met de andere mee, vergelijk het maar met een te krappe broek.
Giolli schreef:geerke schreef:je pa vertellen dat de uitverkoop binnenkort begint(of al bezig is?)
En dat je voor veel minder een goede deken kunt kopen omdat de kleur niet meer in de mode is....
Ik heb voor mijn deken ooit de helft betaald!
En voor een peerd van 1.65 heb je echt een 195 nodig...daar heb je helemaal gelijk in.
Uitverkoop werkt echt niet, En mode vind hij maar stom!
Sorry dat ik alles tegenspreek! Maar ik heb echt werkelijk Álles al geprobeerd!![]()
Ik zoek de gouden Tip!