Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jodi schreef:De meeste paarden zijn hengst voordat ze geruint worden hoor.
![]()
ik dacht dat de paardjes allemaal al zonder balletjes geboren werden, waarom iets geven wat ze toch nooit mogen gebruiken. Verklaard wel een heleboel hoor. Vond het al zo vreemd dat al die fokkers waar ik werkte de ruintjes toch met balletjes geboren lieten worden
Cayenne schreef:Wat een ontzettend kinderachtige reacties hier (en dan heb ik het niet over de TS).
Misschien staat het beest wel echt met zijn pootje omhoog. Waarom moet het gelijk op penny worden gegooid? TS is nog maar 11..
Ook ik heb getemd. Krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte..
suuzje11 schreef:ik heb ook 2 schetten en het zijn pony's die niet alles eten maar ik voer ze 's ochtends ieders 1 handje brokken gewoon en 's avonds ieders 1 handje brokken en een half handje muesli en hooi een emmer per keer en nou met deze sneeuw geef ik ze ook nog wat hooi in de wei
beantsje schreef:goed, zonder vervelend te willen zijn; ik heb ook heel zwaar mijn twijfels.
Als op 23-12 om 22.08 uur 's avonds dit berichtje nog wordt geplaatst door TSsuuzje11 schreef:ik heb ook 2 schetten en het zijn pony's die niet alles eten maar ik voer ze 's ochtends ieders 1 handje brokken gewoon en 's avonds ieders 1 handje brokken en een half handje muesli en hooi een emmer per keer en nou met deze sneeuw geef ik ze ook nog wat hooi in de wei
en op 24-12 om 10.52 uur 's ochtends schrijft ze dat haar pony met een gipsbeen op stal staat en naar buiten wil,
Wanneer is dat ongeluk dan gebeurd?????
AliceTwingo schreef:'s ochtends vroeg, niet iedereen slaapt uit..
luwino schreef:Haay,
Sorry hoor maar je gaat er togh niet over liegen dat je paard is aangereden en een gebroken been heeft. Het kan harstikke erg zijn!
Bij veel paarden als het niet meer te genezen is worden ze ingeslapen!
Dus dit paard heeft geluk gehad dat het nog een kans heeft en in gips zit!
En dan gaan jullie een beetje lopen banketstaaf over of ze liegt of niet!
Een beetje begrip hier voor en als je het niet geloofd negeer je het!
x