het is trouwens jouW paardenvlees en die hoofdletters zijn ook niet nodig hé?Ach over het algemeen genomen hebben paarden een beter leven gehad dan al die bio-industrie beesten, dus dat is toch helemaal niet erg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is trouwens jouW paardenvlees en die hoofdletters zijn ook niet nodig hé?Niene06 schreef:Ik kwam er achter toen ik vleeswaren ging halen en ik zag er in een keer PAARDENVLEES ik had het nog nooit gezien.
Ik heb alle pakjes aan de andere kant van de winkel Achter de chips.gelegd zodat die in ieder geval niet meer verkocht worden. Tuurlijk word het wel verkocht maar In de SUPERMARKT waar IK boodschappen die Nee dat kan niet!

ikdoemaarwat schreef:Niene06 schreef:Ik kwam er achter toen ik vleeswaren ging halen en ik zag er in een keer PAARDENVLEES ik had het nog nooit gezien.
Ik heb alle pakjes aan de andere kant van de winkel Achter de chips.gelegd zodat die in ieder geval niet meer verkocht worden. Tuurlijk word het wel verkocht maar In de SUPERMARKT waar IK boodschappen die Nee dat kan niet!
Ben jij wel goed
A kost dan geld voor een supermarkt en ben je dus bezig met verduisteren
B gaat dit enorm stinken als ze dit niet op tijd ontdekken
C beest is toch al dood, zie het hele probleem dus niet!
en waar JIJ? boodschappen doet?
komop zeg ,de supermarkt is toch niet alleen van jou!
ik eet ook paardenrookvlees en hmmmmmmm lekker zout!!
heerlijk met witbrood....

). Maar dat betekent niet dat iedere keer dat ik naar de supermarkt ga, ik stiekem al het paarden en varkensvlees ergens anders wegmoffel. Dat vind ik zeer kinderachtig.. Sommige mensen eten gewoon graag paardenvlees, dus die kopen dat. Netzoals andere mensen graag kip-, varkens- of rundvlees kopen. En zoals de andere hier zeggen, hebben de geslachte paarden meestal een beter leven gehad dan de koeien en varkens die 'gezellig' met zijn allen in een hokje staan. Denk de volgende keer maar aan al deze reacties, voor je opeens 5 bakjes paardenbiefstuk achter de chips hebt verstopt
Rosmoov schreef:wist je dat er ook kippenvlees word verkocht in de supermarkt !! echt zo zielig
Dat mogen ze echt niet in de AH verkopen waar ÍK míjn boodschappen doe hoor..

funnyhorses schreef:paarden een beter leven gehad?nooit gehoord van transporten?
maar helaas geld dit voor de meeste dieren!
Anoeska schreef:Vind nou niemand anders dit hartverwarmend schattig. Natuurlijk moet ze het niet doen, en is het heel vervelend om als winkelpersoneel steeds het paardenvlees achter de chips vandaan te moeten vissen. Maar we zijn toch allemaal wel jong geweest. Ik vind het eigenlijk gewoon heel lief! Later als de TS groot is, gaat ze de dingen heus wel in perspectief zien.