Neem ik teveel hooi op mn vork?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:39

X_Linz_X schreef:
Ik doe nu ook 3 Gym.
volg dit topic even.
ik heb 3 paarden die ik MOET rijden,
in de eerste en tweede ging ik er 4 en soms 5 keer per week heen, Nu krap aan 3 keer. zaterdag wel de hele dag.
en dan 2 keer per week 's avonds en ik moet zeggen dat ik dit wel moeilijk te combineren verder nog vind.
Het liefst als ik kon kiezen had ik 1 paard, dan kon ik ook maar anderhalf uur wegblijven maar nu ben ik dan 's avonds van 5 uur tot half 9 weg. tsja en als je dan nog aan de studie moet..

Haha zo lang doe ik over 1 pony :o Maarja ik ben wel 1 uur onderweg om erheen te fietsen .... en ik doe het allemaal alleen, of jij ook? Met ouders bedoel ik dan.

_Quickje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 08:32

Je kan het toch proberen?
:)

X_Linz_X

Re: Neem ik teveel hooi op mn vork?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:48

nou ik zit er dus dan 3 keer 3 kwartier op.
en dan ook nog zadelen enzo,
hoeven uitkrabben, en van te voren snel de ergste modder eraf borstelen:P
maar ik heb het nu gelukkig fort zo ver geregeld dat ik er eentje heb voor zo op de wedstrijd, die ik 4 keer laat lopen (3 keer rijden en 1 keer longeren)
en dan heb ik er nog 1 die ook wel eens maar een half uurtje kan lopen, dat komt niet zo nauw snap je.

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:17

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem..

Ik zit nu in PABO 3 (HBO) en werk nog (gemiddeld, maar meestal het dubbele) 8 uur per week.
Daarnaast ga ik nog samen met mijn vriend 3 keer in de week stijldansen.
Ik wil dolgraag een eigen pony maar mijn ouders zijn ook bang dat het veel te veel voor me is..

Ik denk dat je keuzes moet gaan maken over wat je écht wil en wat belangrijk voor je is. :o

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:29

het hangt helemaal van jezelf af, wat je aan kunt.
om eerlijk te zijn is mijn week nog veel drukker :Y) en ik zit in 3 VWO.
maar je moet dus goed voor jezelf bedenken of je er lol in hebt en of je het vol houdt.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:49

Ik maak ook hele lange dagen: half 7 op, half 8 in de trein, kwart voor 9 begint de les, half 4 klaar, 5 uur thuis, als ik geluk heb dat ik de trein haal van 5 over half 4 en dan eten en snel door naar de paarden.... ik ben meestal meer dan 12 uur van huis af.... tot nu toe red ik het wel, maar zit nu pas in het 1e jaar van MBO. ik denk dat je het best kan redden, ga er wel voor en laat zien dat je het kan!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Neem ik teveel hooi op mn vork?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:46

Ik zou persoonlijk gaan voor één locatie waar je lekker kan rijden, en tutten kan uiteraard altijd.
Ik verzorg nu 3 paarden, op 2 verschillende locaties, en iedere keer een half uur fietsen daar gaat gewoon zo veel tijd in zitten...