paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:32

Sgatjexxx schreef:
m3liss; ik heb gevraagt aan mama ik mag voor me verjaardag een lieze (schrijf ik het zo goed?) pony :+:

Een lease pony bedoel je~~!
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 16-09-09 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:35

SB_Beessie schreef:
Sgatjexxx schreef:
m3liss; ik heb gevraagt aan mama ik mag voor me verjaardag een lieze (schrijf ik het zo goed?) pony :+:

Een lease pony bedoel je~~!
Ik zou nog wachten met een eigen pony, ga lekker veel paardenboeken lezen, en helpen met de paarden van je ouders, wacht tot je 12 bent!

astridelise

Re: paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:41

Moest jij niet om 09.51 uur op school zitten, ipv achter de computer? Of ben je ziek thuis? Blijf maar lekker op de paarden van papa en mama rijden, dat zijn toch een beetje jouw paarden?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:04

Een lease pony is ook leuk!

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:08

astridelise schreef:
Moest jij niet om 09.51 uur op school zitten, ipv achter de computer? Of ben je ziek thuis? Blijf maar lekker op de paarden van papa en mama rijden, dat zijn toch een beetje jouw paarden?

HAHA zo toevallig dit dacht ik PRECIES ook he, echt PRECIESSSS....

een kind waarvan de ouders paarden hebben gaat toch niet een verzorgpony zoeken... dan kan je zo de paarden van je ouders doen.
Bovendien klink je niet als een kind van 9

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:12

hoeso niet als een kind van 9?

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:13

M3lisss schreef:
hoeso niet als een kind van 9?

Nou, ik denk dat een kind van 9 meer fouten maakt. ;)

Maarja, ik kan het verkeerd hebben.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:14

ik vind dat ze genoeg fouten maakt anders! maar ze is ondertussen bijna 11 hè ;)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:15

M3lisss schreef:
ik vind dat ze genoeg fouten maakt anders! maar ze is ondertussen bijna 11 hè ;)

In haar profiel staat 9 ;)
& Ze heeft zicht gister pas op Bokt geregistreerd.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:18

klopt, maar ze zei zelf dat ze bijna 11 was :P

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:18

Waren op meerdere scholen studie dag vandaag geloof ik...
Bij ons op stal is een meisje van 9 die rijdt vanaf jongs af aan op paardjes van daar (ze rijdt al goed ook) maar ze mag ook nog geen eigen pony, heeft toch ook met de leeftijd te maken...

@ ts: Een lease pony is wel een idee natuurlijk, als zowel je vader als je moeder genoeg ervaring hebben met paarden zie ik niet wat daar verkeerd aan zou zijn.
Heel veel plezier in ieder geval!

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:29

Wat je moet doen? weten of je er klaar voor bent. Je kan makkelijk een pony aanschaffen, het onderhouden is wat moeilijker. :)
Tevens ben je nog jong en kan je beter even wachten. ik wou eerst ook altijd dol graag een pony (was toen 9/10) nu heb ik daar helemaal geen tijd voor. School, school, school *zucht. :=

Edit; ik lees trouwens dat je een lease pony mag. Hartstikke leuk! :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:42

idd, vroeger wou ik ook altijd een pony, maar nu lijkt mij een verzorg pony veel handiger, dan hoef je iedergeval niet elke dag verplicht heen, kost het niet zo veel, en is er ook iemand die je kan helpen :) (en om gezellig samen mee naar je pony te gaan ofzo)

Sgatjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 20:47

ja dat is waar in mijn profiel wist ik niet wat ik in moest vullen dus had zo maar even wat neer geklik

ja met mijn verjaardag word dat geregelt dan mag ik de ponie van de buurvrouw leasen en dan mag ik ook 2 keer in een week stal uit mesten en op het koetsje zitten van mijn buurvrouw

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:11

L_bonsai_L schreef:
idd, vroeger wou ik ook altijd een pony, maar nu lijkt mij een verzorg pony veel handiger, dan hoef je iedergeval niet elke dag verplicht heen, kost het niet zo veel, en is er ook iemand die je kan helpen :) (en om gezellig samen mee naar je pony te gaan ofzo)

Dat ken ik! ik heb nu zelfs zo veel geluk, dat ik haar mag beschouwen als mijn paard. Hoef nergens verantwoording voor af te leggen, mag het helemaal zelf uitzoeken.

Hoef alleen ff te bellen als er voer/hooi/stro moet komen, of als de hoefsmid moet worden betaald :D

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:26

En daarnaast.
Ik wou ook altijd een pony als mijn ouders ja hadden gezecht was het waarschijnlijk een lompe fjord geworden daar was ik toen echt helemaal weg van.
Ben blij dat ze het niet heben gedaan fjorden vindt ik nog steeds leuk maar het is nou niet echt een ras dat op dit moment voldoet aan wat ik wil.
Nu ben ik ouder, woon op mezelf en verdien dus me eigen cente en heb daarvan het perfecte paardje gekocht.
Als mijn ouders mij toen een paard hadden gegeven had ik nu met een fjord gezeten waar ik helemaal weg van zou zijn maar die niet voldoet aan wat ik wil maar dan had ik hem ook niet kunnen verkopen omdat ik er zo weg van zou zijn geweest.
Geen strak plan dus