Ik heb een aantal offtopic berichten gesplit. Graag weer ontopic.
xmaureentje
Geplaatst: 01-07-09 21:49
balen zeg dat je zus zo doet. misschien kun je een keer met haar praten. of een keer met haar meegaan om haar ook instructies te geven. ik heb ook wel eens op een paard gereden dat niks wilde doen bij mij maar bij iemand anders juist heel goed liep. het ligt er ook gewoon aan of het klikt. probeer het haar eens uit te leggen. succes!
rainbow8
Geplaatst: 01-07-09 21:52
Zoals het nu klinkt, lijkt het inderdaad alsof je zus jaloers is op het feit dat jij een betere klik hebt met het paard dan je zus. Misschien ziet ze dit wel, maar wil dat eigenlijk niet. Je schreef dat je 1/7 rijdt en je zus de rest. Zijn de kosten ook op die manier verdeeld of betaal je de helft. Maargoed ik zou ook op zoek gaan naar een eigen paardje of bijrijdpaardje, waar je wel je ei bij kwijt kan. Ben je gelijk van het hele gezeur af. En komt er weer wat rust in jullie gezin.
ze lijkt me ook jaloers, en dat is eigenlijk ook wel logisch. want jij hebt een betere band met je paardje. gewoon negeren als ze van die rare opmerkingen maakt.
billionache
Geplaatst: 13-07-09 16:08
Ik zou er zelf ook vet hard van balen als mijn zus beter op mijn paard zou kunnen rijden als mij. Het is iig behoorlijk lastig te kunnen oordelen zonder filmpjes of dergelijke, maar misschien moet jij je zus gaan lesgeven? Naar mijn zeggen is jou band met Gaya beter dan je zus met haar, en moet je haar helpen en uitleggen hoe het paard in elkaar zit? Of misschien past het paard en je zus niet bij elkaar. Het is niet omdat jullie zussen zijn, jullie ook allebei van hetzelfde type paard houden. Misschien kan je je ouders maar beter raadplegen. iig veel succes
Anoniem
Geplaatst: 13-07-09 16:10
gorky_hvj schreef:
maar misschien moet jij je zus gaan lesgeven?
doe maar niet en dat meen ik want dan doe je 'net alsof' jij het allemaal beter weet dan flipt ze denk ik compleet (zou ik ook doen hoor)
JunkDeLuxe
Geplaatst: 24-07-09 19:06
Seg tis u zus en ge doe maar 1 dagje? Komaan, dele he Ze moet ni zo rot doen Ze zou beter vrage wa jij anders doe, en da zelf ook toepasse