Kadoo voor instructrice.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Kadoo voor instructrice.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:24

Dat lijkt me een super verrassing!
Ben nu al benieuwd naar haar reactie en foto's.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:26

Laat iemand haar bellen, manegeeigenaar ofzo, dat er iets aan de hand is :Y) en dan komt ze aan en staat je paard daar, misschien met Adelinde in t zadel?
Ahh, kan je niet heel lief kijken en de 20x60 huren, is natuurlijk niet zomaar een les..
Laatst bijgewerkt door Loiz op 19-06-09 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 15:26

Jaaa haar reactie ben ik ook superbenieuwd naar!! Duurt alleen nog heel lang 24 oktober! Ik zal wel een aantal foto's plaatsen, maar ik denk dat ik haar gezicht even onherkenbaar maak. Ze heeft niet zulke goede ervaringen met openbaar op internet staan!

Nu alles al zulke vaste vormen aanneemt is het moeilijk om zo lang te moeten wachten. Als ik haar spreek is het ook lastig om haar niet nieuwschierig te mogen maken! Wat zou ik haar dolgraag een hint willen geven, maaaarrr my lips are sealed :P :D
Laatst bijgewerkt door itsmi op 19-06-09 15:31, in het totaal 2 keer bewerkt

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 15:28

Als zij denkt dat er iets aan de hand is met haar paard weet ik niet of ze dat wel een geschikte grap vind :P eer is namelijk al veeeeel voorgevallen met haar paard!

We kunnen het naturlijk altijd proberen om de 20x60 te huren, is wel fijner, maar denk niet dat de lesklanten er blij mee zijn als die dan naar de 20x40 moeten verhuizen! We gaan sowieso volgende week alvast de bak huren, dan is dat maar geregeld en zijn we alle anderen vast voor! Haha! Ik krijg ineens ook heel veel voor elkaar bij de manege eigenaar, dus ik ga hem deze kwestie maar snel voorleggen, voordat mn kansen verlopen zijn, haha. Dan hoop ikalleen wel dat hij zijn mond kan houden, want het is niet leuk als de hele manege het al weet (en zij er dus ook achterkomt)!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:30

Goh wat een leuk idee van jullie en ook heel aardig van Adelinde dat ze op die manier met jullie meedenkt.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 15:30

Oke, en als je zegt dat er iets op haar staat te wachten?
Haha beter te vroeg dan te laat he ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 15:33

Oja, dat is wel een goede ja, er staat een verrassing te wachten op je bij de manege, haha! Dan komt ze zeker weten heel snel! Whaha! en ik dacht dan wachten we met z'n allen (4 meiden) haa rop in de stal van haar paard(opgezadeld en al), en dan surprise! Mee naar de bak ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:30

En Adelinde dan in de bak laten wachten? Zodat ze eerst nog niet de hele verrassing weet.

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:23

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 18-02-22 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:38

Haha ik word helemaal vrolijk van je verhaal, je komt echt blij over. ;) :):)
echt super aardig!

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:47

Leuk idee!
Maar als adelinde er toch is, zouden er dan niet meer mensen zijn die van haar een les zouden willen? Dan heb je toch meer zekerheid? Dan weet je dat adelinde in ieder geval komt en dan hoeft jullie verrassing ook relatief niet zo duur te zijn. is maar een suggestie :)*

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 22:04

@ Lotzy, dat is idd handig, dan weet ze nog niet meteen dat ze een les krijgt van Adelinde! Dan wacht die in de bak, en die lesklanten ook maar denk ik, want de stallen waar haar paard in staan zijn te klein voor 22 mensen! Haar paard staat in een complexje met 2 stallen, een klein gangetje waar haar kast staat en grote ton met dekens enzo, dr is niet genoeg plaats voor lesklanten! Of we lokken haar meteen naar de bak, waar we dan met ook alle lesklanten staan, dat kan wel, maar ik weet niet of we al die 18 mensen op die dag er heen kunnen krijgen... Tzijn meer mensen die 1x in de week komen rijden en verder ook niet komen.. En van middelbare leeftijd..

@ xxxdonja: Ik ben ook heeeeeeeeeel blij :P Vooral dat het toch gelukt is met Adelinde!! Haha ik ben blij dat ik jou vrolijk heb gemaakt! :P

@ Swatch: Dat zou wel kunnen, maar dr zijn nogal veel roddeltantes.. Als iemand het weet, gaat het de hele manege rond en dat zou een beetje jammer zijn...

Maar wel een geweldig plan toch? :P Heb er nu al zin in!