Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Purky schreef:En meteen over penny.nl.. Jullie kennen haar geeneens!
suleilitha schreef:en als je nog zo jong bent, moet je geen paarden willen beleren, Dhani
suleilitha schreef:Ik heb wel domme dingen gedaan, wie niet, alleen hebben ze me wel van huis uit geleerd dat ik, toen ik er niet aan toe was, me niet met groene paarden en ponies moest bemoeien....
suleilitha schreef:Eh... dussssss?
Met dit weer wordt elk paard druk als je bij ze in de stal komt, ze willen namelijk allemaal maar één ding, naar buiten!!!
LadyLynn schreef:tamarmaxisam schreef:nou hij is 1x eerder door onze buurman hoefbevangen geweest toen was het in de winter en toen was het ook net klaar en toen stond ze ook steeds op en te hinniken
mag ik aan jou vragen wat hoefbevangen is??? Want ik weet het niet
tamarmaxisam schreef:Daantje1981 schreef:Wat ik een beetje vreemd vind is dat in je profiel geschreven staat dat maxi hoefbevangen is??
Is dat al over?
ja bijna maar dat gaan we eerst nog rustig opbouwen hoor voordat ik haar ga beleren maar nu is het onderhand al over en kan ze weer lopen dus nu zijnwe rustig aan het opbouwen

silfie35 schreef:Axel_Valerie schreef:Maar je kan toch niet aan een hinnikend paard merken of deze hoefbevangen is of niet?
Nee inderdaad, dus het slaat ook nergens op dat ze zegt dat ie niet meer hoefbevangen is omdat hij weer hinnikt.