maar oke iig idd naar de eigenares gaan...zij kan dan beslissen er wat over te zeggen of dr weg te sturen, moet ze maar niet zo idioot doen!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
renskje schreef:praat eens met haar.
ze heeft blijkbaar nu een moeilijke tijd thuis, zeg dat als ze erover wilt praten dat je er voor haar bent. en maak duidelijk dat de pony's er niets aan kunnen doen. het is niet eerlijk tegenover hun om ze zo te behandelen.
als ze even "gefrustreerd" is (door de pony's) zeg je tegen haar dat je dr wilt helpen of dat ze even een rondje wandeld tot ze weer rustig is.
help vooral je vriendin.
als het niets uithaald zal ik haar duidelijk maken dat het niet eerlijk is voor de pony's en dat ze dan voorlopig beter maar niet meern kan komen.
ga niet direct met de eigenaar praten zonder het er met haar over gehad te hebben. is weer niet eerlijk en aardig naar haar toe.
succes ermee...
.
_Miesje_ schreef:Gewoon duidelijk tegen der zeggen dat je dat niet wilt.
En dat ze zelf zegt dat ze het zielig vind en dat ze het dan zelf doet.
Als het mijn "vriendin" (dat noem ik geen vriendin) was had ik der zelf een keer een mep gegeven kijken hoe dat voelt(dat zou ik dan weer niet doen bij echte vrienden
)
Succes ermee!