Ragdollcat schreef:Tja, geld he, ze willen hoe dan ook eraan verdienen.
En die vrouw die wilde hoe dan ook er gelijk veel plezier van hebben en gunde haar paard niet om rustig aan sterker te worden en uit te harden enzo, en het erge is die merrie deed alles heel erg graag en sprong heel hoog en met veel plezier en alles, echt een doooooodgoeie paard van karakter en mooi dat ze was, en maar doorrijden om het helemaal kapot te krijgen zodat er geen vage klachten meer bestaan maar echte keiharde klachten en problemen om het maar afgekeurd te krijgen en binnen 2 weken stond dat nieuwe paard al en al hup gelijk in de springles, bah echt ik haat die vrouw, een erge vervelende harde verwende kreng.
En dat paard was zo jong en dan al zoooo braaf zelfs in het verkeer, echt zo'n paard had ik best graag willen hebben, graag alles voor jou willen doen om je te plezieren en dan superverkeersmak ook, en een schoonheid ook nog, heb er nog foto van haar liggen met mijn allereerste paard neus aan neus.
Ja dat denk ik

Maar opzicht gezien moet die vrouw toch ook wel gaan nadenken?
Haar kost het alleen maar geld!
Als zij zó gek is om dat paard door te blijven rijden en te blijven verkloten...
Kan ze elke maand, misschien wel om de week, haar beurs opentrekken!
Maar heb natuurlijk veeeeeeeeeeelmeeer medelijden met het paard!!!
Dat lijkt me logisch,
Die vrouw komt er ooit nog wel eens achter dat rijden niet altijd het belangrijkste is,
Want met een niet gezond paard valt er niets te rijden, toch?

wat er mis kan gaan ? nouja ong. alles wtb de groei van zijn lichaam en geestelijk is per paard heel verschillend