Ik wil het nu ook met mijn Poooonieeee, nu nu nuuuu!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
de eigenaar van mijn verzorgpaard doet dit ook altijd , dit jaar ga ik haar helpen om er iets super leuks van te maken!
ik zal wel een foto plaatsen als het gebeurt is.
Innepin schreef:Ik vind het echt leuk!
Mij zien ze toch al niet voor vol aan, dus ik zou het er rustig op kunnen wagen

maar mijn paard is nog maar twee, rij en nog niet op, past zo'n gewei ook op een halster ? IndianLady schreef:Weet je hoe gezellig het is, tijdens het lopen hoor je constant het gerinkel van de belletjes
!
.Babsie_Flash schreef:paard op hol
!!Nassie schreef:En dat met dit jurkje! http://www.alternatiefkostuum.nl/images ... mis_02.jpg
....
Innepin schreef:Wat is betalen 'per Nachnahme' .
.
) en dan maak je met rode (dunne) fleece de rest van de muts. Een pommel met een belletje eraan aan de punt naaien en klaar is Klara
.
. Vond ze geen probleem
.
. We hebben de snoeren aan de benen met zwarte bandages vastgezet (oppassen dat je genoeg ruimt hebt voor het buigen van de benen, anders schieten je snoeren los
) en voor over d´r rug hebben we dubbelzijdig plakband (aan het zadeldekje) en tieraps (aan d´r staart) gebruikt. De lichtjes om d´r hoofd hebben we zoveel mogelijk aan de trens vastgezet. Het was alleen een heel gedoe om als die batterij"kastjes" weg te werken. Mijn bijrijdster had ze overal zitten! Zij was kompleet in het zwart gekleed; we hadden de kastjes in d´r laarzen gepropt, achter en voor in d´r rijbroek
en aan de singelsloten.
en haar vriendinnetje, wist niemand wat wij van plan waren
.
.
) en daar hadden we op de tafels kaarsjes neergezet, dus zij dacht dacht dat we voor de gezelligheid het licht uit hadden
.
en kwam mijn bijrijdster met Yns de bak binnen. Dat was wel even een kippenvel moment
. Alle het geroezemoes was in een klap voorbij. Het was echt zó´n gaaf gezicht! Yns en bijrijdster kregen aan het eind dan ook een daverend applaus
!!
. 
haha)

Nassie schreef:dravergekkie; Wat een poepiieee! Word dit je kerstkaart van dit jaar of was die van vorig jaar?
ArlandoO schreef:Heel herkenbaar![]()
Nu sta ik gestald bij een boer en niet bij een ponyclub.
En niet alleen met kerst, ook met het EK-voetbal, koninginnedag of andere gekke dingen zijn ze "de klos"
) met een aantal een buitenritje gaan maken. Iedereen kerstmuts op inclusief de paarden
. Zorro's naambordje had ook een kerstmuts opgekregen. Ik heb er nu alweer zin in.

RoosG schreef:maar weet iemand hoe je dan moet betalen? kan dat via internet bankieren of via paypal of zo?
(mijn duits is niet zo goed
abeltje_xx schreef:ik heb net een van die jinglesets besteld, ik heb dat met weltweit auf anvrage gedaan, ik zie wel hoe het loopt en wat er gebeurt, met een beetje geluk heb ik straks zo'n leuk setje.