Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Ik vind PPC nogal sneu voor de pony's. Te grote kinderen die onverantwoord op de pony's rijden zonder toezicht van een deskundig iemand. (Even nadruk op deskundig, want veel ouders daar zijn nogal anti-paard).
Er wordt daar absoluut niet respectvol met die pony's omgegaan. De kinderen die er rijden zijn vaak jong en hebben weinig kennis en kunde. Zolang hun 'Bibi', 'Mr. Ed' of 'Goofy' nog zijn benen voor elkaar kan zetten doet ie het goed...
Nee, ik ben er niet zo positief over.
santotje schreef:Focussed schreef:Ik vind PPC nogal sneu voor de pony's. Te grote kinderen die onverantwoord op de pony's rijden zonder toezicht van een deskundig iemand. (Even nadruk op deskundig, want veel ouders daar zijn nogal anti-paard).
Er wordt daar absoluut niet respectvol met die pony's omgegaan. De kinderen die er rijden zijn vaak jong en hebben weinig kennis en kunde. Zolang hun 'Bibi', 'Mr. Ed' of 'Goofy' nog zijn benen voor elkaar kan zetten doet ie het goed...
met jou ben ik het helemaal eens
Focussed schreef:Ik vind PPC nogal sneu voor de pony's. Te grote kinderen die onverantwoord op de pony's rijden zonder toezicht van een deskundig iemand. (Even nadruk op deskundig, want veel ouders daar zijn nogal anti-paard).
Focussed schreef:De kinderen daar denken vaak nog verkeerd. De meesten zeggen: "Ja een shet kan 2x zijn eigen gewicht dragen", maar vergeten dat hij 2x zijn eigen gewicht kan slepen en maar 20% van zijn eigen gewicht kan dragen.
Daarbij zien ze bij PPC de pony's ook niet als vermaak maar als een middel om geld te verdienen.
Als de pony kreupel is krijgt hij een dag rust (als dit al wordt gemeld) en mag hij daarna weer verder lopen.
Alles wat te duur is om te genezen gaat hoogst waarschijnlijk de salami of de rookvlees in. Dat is heel cru maar wat hebben zij aan torenhoge kosten en een pony die alleen maar eet en niks opbrengt.
cp112 schreef:Focussed schreef:Ik vind PPC nogal sneu voor de pony's. Te grote kinderen die onverantwoord op de pony's rijden zonder toezicht van een deskundig iemand. (Even nadruk op deskundig, want veel ouders daar zijn nogal anti-paard).
Nee, ik ben er niet zo positief over.Focussed schreef:De kinderen daar denken vaak nog verkeerd. De meesten zeggen: "Ja een shet kan 2x zijn eigen gewicht dragen", maar vergeten dat hij 2x zijn eigen gewicht kan slepen en maar 20% van zijn eigen gewicht kan dragen.
Daarbij zien ze bij PPC de pony's ook niet als vermaak maar als een middel om geld te verdienen.
Als de pony kreupel is krijgt hij een dag rust (als dit al wordt gemeld) en mag hij daarna weer verder lopen.
Alles wat te duur is om te genezen gaat hoogst waarschijnlijk de salami of de rookvlees in. Dat is heel cru maar wat hebben zij aan torenhoge kosten en een pony die alleen maar eet en niks opbrengt.
Focussed schreef:De kinderen daar denken vaak nog verkeerd. De meesten zeggen: "Ja een shet kan 2x zijn eigen gewicht dragen", maar vergeten dat hij 2x zijn eigen gewicht kan slepen en maar 20% van zijn eigen gewicht kan dragen.
hiphorse schreef:Focussed schreef:De kinderen daar denken vaak nog verkeerd. De meesten zeggen: "Ja een shet kan 2x zijn eigen gewicht dragen", maar vergeten dat hij 2x zijn eigen gewicht kan slepen en maar 20% van zijn eigen gewicht kan dragen.
over dat kreupel en de worst is helemaal niet zo!!!!
er is 1 pony (ceasar) en die is in de wei in een gat gestap en had toen iets met zijn pees en dat is al sinds april en hij staat al die tijd dus op rust en pas als hij weer helemaal beter is komt hij er weer tussen! en ze letten huus wel op de pony's want met het inleveren wordt ze 1 voor 1 ingeleverd en dan kijken ze ook of er niks met de pony is. en ik heb al een paar keer gezien dat er iets was en die mensen van het park zeiden daar echt wat over (1 x was ook iemand van het park echt boos geworden op een meisje die iets niet goed had gedaan) en zo'n zieke pony word dan meteen op rust gezet en blijft op rust tot hij beter is !
als je er nooit bent geweest of maar heel kort moet je niet zo snel oordellen!!!!!
Eowyn3003 schreef:Liannerd, dat is een compleet omgekeerde redenering. De mensen behandelen ze niet slecht omdat ze vervelend zijn, de pony's zijn vervelend omdat ze slecht behandeld zijn!
Persoonlijk zou ik er echt niet naartoe gaan.
cp112 schreef:hiphorse schreef:over dat kreupel en de worst is helemaal niet zo!!!!
er is 1 pony (ceasar) en die is in de wei in een gat gestap en had toen iets met zijn pees en dat is al sinds april en hij staat al die tijd dus op rust en pas als hij weer helemaal beter is komt hij er weer tussen! en ze letten huus wel op de pony's want met het inleveren wordt ze 1 voor 1 ingeleverd en dan kijken ze ook of er niks met de pony is. en ik heb al een paar keer gezien dat er iets was en die mensen van het park zeiden daar echt wat over (1 x was ook iemand van het park echt boos geworden op een meisje die iets niet goed had gedaan) en zo'n zieke pony word dan meteen op rust gezet en blijft op rust tot hij beter is !
als je er nooit bent geweest of maar heel kort moet je niet zo snel oordellen!!!!!
Feit is nu eenmaal dat de pony's in PPC over het algemeen gewoon niet zo'n best bestaan hebben, iedereenweet dat. en als ze niet meer kunnen werken? gaan ze wel degelijk de achterdeur uit en kan je ze bij de FEBO gewoon uit de muur halen.
Zilvermoon schreef:Eowyn3003 schreef:Liannerd, dat is een compleet omgekeerde redenering. De mensen behandelen ze niet slecht omdat ze vervelend zijn, de pony's zijn vervelend omdat ze slecht behandeld zijn!
Persoonlijk zou ik er echt niet naartoe gaan.
En waaruit haal je die info dat de shetjes slecht behandeld worden?