Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RicardoOpa schreef:volgens mij niet. Hij komt wat leiner over en kort.
SIEMxFUNNY schreef:Monster vind ik veel te groot, Ponytje lijkt er alleen geen problemen mee te hebben
superwoman schreef:SIEMxFUNNY schreef:Monster vind ik veel te groot, Ponytje lijkt er alleen geen problemen mee te hebben
ookal heeft hij er nu geen problemen mee. Feit is dat te zwaar werk kan leiden naar vroegtijdige slijtage.
slijtageplaatsen worden zeer pijnlijk.
Dat risico zou ik nooit willen nemen voor de pony.
Want het kan zijn dat hij er last van krijgt, maar het hoeft niet.
Ookal vind de pony het leuk, goed is het niet, net als bijv een zak biks neerzetten. Kans is
groot dat hij teveel eet en koliek krijgt. Hij kan daar zelfs aan dood ga, toch heeft hij er zelf voor gekozen om het op te eten..... ALS EIGENAAR OF VERZORGSTER BEN JIJ VERANTWOORDELIJK.
Zaina schreef:of is het eigenlijk wel een fjord? haha ik zie het niet goed

suus1991 schreef:monster: ik vind je op deze foto ook wel te groot lijken? heb je nog een foto van de zijkant? en hoe lang ben jij?
nicky_ ik vind je nog niet te groot, maar je lijkt wel wat groot maar dat komt omdat deze kleine benen heeft en dan ziet dat er anders uit vind ik
Zaina schreef:ohja nu zie ik het! wat een schatje.. je bent wel n beetje te lang ja.. vooral aan de bovenkant. ook komen je voeten bijna bij haar knieen... hoe oud ben jij? en is het je eigen pony?
nielsd schreef:BLK, veel te lang

Citaat:een foto waar ik mijn hakken wel uitdruk
superwoman schreef:BLKCitaat:een foto waar ik mijn hakken wel uitdruk
Sorry hoor, maar dit slaat negens op. Je hakken hoor je uit te drukken......
Ik vind je idd te groot.
Als je wil weten waarom, moet je 1 pag. terug kijken, dat lengte wel degelijk belangrijk is voor de pony.