Ja xmandylover is bezig met maken, ik heb haar een pb gestuurd dat we bij 100 zijn en of ze de link van het nieuwe topic hier wilt plaatsen
joeluna schreef:maar alleen de maker van dit topic mag toch een nieuwe aanmaken? (lijkt me)nee aan het einde van het topic wordt het meestal besloten
ja, maar dan steel je toch het idee zou ik zeggen? moet je geen toestemming vragen aan de maker van dit topic?
joeluna schreef:ja, maar dan steel je toch het idee zou ik zeggen? moet je geen toestemming vragen aan de maker van dit topic? Nee kijk maar in alle vorige topics, ik heb er ook al heel vaak 1 gemaakt.. Er is geen "baas" ofzo
Er staat duidelijk in de voortekst dat als we bij de 100 zijn, dat er afgesproken wordt wie de volgende topic mag maken. Er staat niks in over de maker.
prugelpiet schreef:nee, ik had het ook wel graag willen doen Wil jij deel 29 doen ?Zal ik dat alvast in de opening zetten
Ja maar stel dat je niet online bent wanneer deel 29 gemaakt moet worden.. dan heeft het ook geen zin om het in de openingspost te zetten
XMandylover schreef:prugelpiet schreef:nee, ik had het ook wel graag willen doen Wil jij deel 29 doen ?Zal ik dat alvast in de opening zetten ach, dat zien we dan wel
01San schreef:Ja maar stel dat je niet online bent wanneer deel 29 gemaakt moet worden.. dan heeft het ook geen zin om het in de openingspost te zettendaarom :p