reneetiejas schreef:Er was er nog eentje gaande De 1e van mij is ouder en de 2e ookSorry!!!!Ik laat hem wel even staan en dan reageren we als we het geraden hebben.
reneetiejas schreef:is goed Maakt niet uit kan je over het hoofd gezien hebben. Heb jij een vermoeden hoe oud ze zijn?Had boven aan mijn post gezegd!10 en 12 dacht ik... Maar dat is puur omdat er "hoger" werd gezegd.
nee ouder Die is 6 of net 7,Jou paardje ik denk dat die 5 is Omdat die geen zadel op heeft liggen,Ook niet op je pf, wel leuk dat je aan cross doet
reneetiejas schreef:nee ouder Die is 6 of net 7,Jou paardje ik denk dat die 5 is Omdat die geen zadel op heeft liggen,Ook niet op je pf, wel leuk dat je aan cross doet Hij is wel onder het zadel hoor!!! Al een tijdje. Heeft zelf M gelopen bij vorige eigenaar.... Tip!
Oh Maar omdat dat andere paardje wel met zadel op foto staat, Ik vind dat altijd moeilijk te schatten, wat voor ras is het?
reneetiejas schreef:Oh Maar omdat dat andere paardje wel met zadel op foto staat, Ik vind dat altijd moeilijk te schatten, wat voor ras is het?Dat is gewoon het zelfde paard hoor. Die eerste is gewoon los in de bak. De 2e net na het rijden.Het is een KWPN'er
reneetiejas schreef:echt niet Ik bedoel op je profiel Mijn andere paard? Dat is een merrie.Die met die witte kol bedoel je?Maar daar gaat het toch niet over ?
reneetiejas schreef:nee maar ik had gekeken op je pf Ben nieuwsgierig Hihi Ik denk dat deze dan een jaar of 7 a 8 isNope. Ouder!