Telpeva schreef:Paardengek0 schreef:Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.
De winst wil ik dan doneren aan BrookeHet shetje heeft mij niet veel geld gekost, en als ik hem al voor meer dan 2 euro kan verkopen dan is er al winst, dus ik ga gewoon lekker rustig aan mijn best doen om hem zo mooi mogelijk te krijgen. Dan kan hij voor een normaal bedrag weg en maak ik alsnog winst voor brooke.
http://www.brooke.nl/
Brooke is inderdaad een goede organisatie, Dus heel erg goed dat het daarheen gaat (omg, ik lijk nu wel 20 jaar ouder. (31 dus XD) Maar weet je wat ik bij me schleich heb gedaan? een nepwondje aangebracht (nui nog slordig, gewoon stuk rood papier met donkerrode pastel.) en verbandje met 'wolachtig spul'.