(off-topic: leuk he hafjes...
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Malenka schreef:Ja, ik heb het idee dat het zadel niet goed ligt... HET IDEE DAT... dus lees je het goedDus ik denk aan de foto's te zien dat het zadel niet goed ligt en geef aan waar ze even naar moet kijken (namelijk achteroverkantelen)
En op deze foto's is die rij fout inderdaad te zien. Misschien zijn het 2 foto's waarbij dit 'toevallig net zo is'... maar op deze foto's is het wel zo en daarom wijs ik er op. Het woordje ALS staat er ook niet voor niks...

Malenka schreef:Hahahaha dat van mij was ook niet verkeerd bedoeld hoor. Ik voel me totaal niet aangevallen maar gaf je een antwoord dat ik geleerd heb te geven op fora. Namelijk; extreem duidelijk.
(off-topic: leuk he hafjes...)
) 

_hannah_ schreef:monster:
Nicky_:
Citaat:Sorry, vind niet dat je kan oordelen over lengte, maar over gewicht, een paard draagt geen lengte maar gewicht..
superwoman schreef:Nicky_ postief.
Monster negatief. Wanneer je naar rechts hangt. zal de pony bijna omvallen.....dat is gewoon niet correct om dat een pony aan te doen.

superwoman schreef:Het gaat erom dat een hele kleine beweging van jou, voor een grote balansverstoring kan zorgen bij je pony.
Als je goed gaat voelen, zal je merken dat als jij beweegt hij onder je wil blijven en dus jouw lichaam volgt. jij rechts, hij rechts idee.
Het is gewoon niet eerlijk voor de pony.
maar goed even wat jij bedoelt :smurffie schreef:ehm .. het is ook de bedoeling dat je een paard niet op de teugels of je benen maar op je zit rijdmaar goed even wat jij bedoelt :
als je boven je pony uit komt is het moeilijk voor een beestje om zijn evenwicht te bewaren hoe verder jij gaat hoe moeilijker voor je pony .. als hij bv een kleine volte moet en jij zit rustig rechtop dan kan hij geen stelling aannemen omdat hij dan over zijn eigen benen zou vallen .. hoe licht je dan ook bent je haalt hem uit zijn zwaartepunt..
Monster schreef:
Ben ik ook al te groot
Sorry, vind niet dat je kan oordelen over lengte, maar over gewicht, een paard draagt geen lengte maar gewicht..
nielsd schreef:Iedereen op deze pagina is te groot.