Hoi, Ik heb een tijdje geen foto's op mijn account gezet door examens. Maar ik ben weer druk bezig met mijn account! Ik ga deze vakantie lekker aan het werk met mijn paardjes en ik ga met mijn paard 2 weken naar Eef Veenstra, zij gaat mij helpen van uiteindelijk wedstrijden met Sas te rijden en nog veel meer. Neem snel een kijkje op mijn insta account en volg mijn avontuur! Tips zijn welkom; Wat voor dingen zouden jullie meer op mijn account willen zien en wat voor teksten vinden jullie leuk onder foto's ? Insta: nh_dressage
Nu ik een grote opruimactie heb gehad op mijn account ben ik weer opzoek naar leuke accounts om te volgen. Springruiters op niveau, accounts met tips en tricks, speciale disciplines ed. Iemand suggesties? Ik volg vanaf nu geen mensen meer waar ik geen 'interesse' in heb dus even neen nieuwe start voor mij haha
Sorry, ben even inactief geweest hier. Ik vroeg mij even af of jullie gebruik maken van locaties en hashtags in stories. In het begin leverde mij dat niet zo veel op. Maar ik merk afgelopen dagen wel wat positieve veranderingen.
Ik had met de locatie epplejeck Drachten iets meer dan 200 views extra in mijn stories. Best oke dacht ik zo . Hashtag horse is nogal kieskeurig, daar ben ik nog maar 2x in voorbij gekomen en dat was in het begin en leverde trouwens ook niet veel op.
Ik gebruik altijd hashtags. Locaties enkel als ik op 'grote' plekken ben
Stephanie
Geplaatst: 03-06-17 16:02
Laurievc schreef:
Ik gebruik altijd hashtags. Locaties enkel als ik op 'grote' plekken ben
In je stories ook? Welke gebruik je dan? Het is mij opgevallen dat lang niet alle hashtags een story hebben. Tot nu toe kom ik niet veel verder dan de hashtag '#Horse'
Ik maak geen stories Ik heb enige tijd gelezen een mooi lijstje gemaakt en die gebruik ik nu gewoon steeds haha
Stephanie
Geplaatst: 03-06-17 16:14
Ahhh oke! Ja ik heb inderdaad ook zo'n lijstje voor mijzelf die ik eigenlijk bij al mijn posts gebruik. Handig voor copy paste. In het begin typte ik iedere keer al die hashtags om knettergek van te worden .
Alleen voor de stories ben ik dus nog een beetje zoekende . Overigens kan je nu ook linkjes in je stories kwijt. i.m.o. een zeer fijne toevoeging .
Wow, ik zie dit topic pas net en echt super veel mensen hebben insta voor hun paard! Zelf ook 2x een account gehad maar met beide gestopt omdat ik veel spookvolgers had en er niet echt volgers meer bij kreeg. Maar toch zit ik weer heel erg te twijfelen om er weer 1 te beginnen...