Annabel - Past!LeoOrange- Jij past prima hoor!Nikki - Je past goed op Nike hoor!Lisa2012 - Zoals jij het omschrijft denk ik het niet meer.
Oke bedankt.Maar ik moet er wel op:(Soms in een bocht in de galop tik ik haar beentjes aan met me voet:(Geen idee ikkke niet:)
Ahhh cute.Voor de beugel maat nog best maar je boven lichaam niet meer echt.Maar volgens mij heeft die pony er geen last van
Danitiapuck, vind het aan de grote kant, voor al het boven lichaam. Danitiapuck, Kan wel maar voor het mooie is het bovenlichaam te lang.
Lisa2012 schreef:Ahhh cute.Voor de beugel maat nog best maar je boven lichaam niet meer echt.Maar volgens mij heeft die pony er geen last vanAls de pony wat afvalt, in betere conditie komt 'zakken' de beugels
Annemiek80 schreef:Lisa2012 schreef:Ahhh cute.Voor de beugel maat nog best maar je boven lichaam niet meer echt.Maar volgens mij heeft die pony er geen last vanAls de pony wat afvalt, in betere conditie komt 'zakken' de beugels ja, die pony eet wel genoeg, maar krijgt niet genoeg beweging..
danitiapuck schreef:oke, dus eigenlijk moet ze een nieuwe pony??er zijn genoeg andere dingen die je kan doen
joelleollie schreef:danitiapuck schreef:oke, dus eigenlijk moet ze een nieuwe pony??er zijn genoeg andere dingen die je kan doen zoals ???