Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperSuup schreef:Hallo dames,
Ik kom hier even binnenvallen![]()
Ik wil dit jaar een origineel cadeautje aan mijn zus geven, en wat is nou leuker dan een miniversie van haar paard, dan hoef ik eens niet de standaard cadeaubonnen te geven van minerva etc omdat ik nooit wat weet![]()
Weet iemand hier iemand die in opdracht mooie gelijkende repaints maakt?
Ze is 23 februari jarig dus heb nog ong een maand.
Paard heeft geen moeilijke aftekeningen (denk ik) donkerbruin met enkel wat witte haren op het voorhoofd, heel klein wit voetje achter en heeeeeeel weinig wit linksvoor aan de achterkant vd voet.
Als iemand wat weet hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
ozette88 schreef:ben benieuwd telpeva! heb je foto's? al een leuk kleurtje? ga je hem verkopen?
Telpeva schreef:ozette88 schreef:ben benieuwd telpeva! heb je foto's? al een leuk kleurtje? ga je hem verkopen?
Nee, nee, jaAls ik hem verkocht krijg gaat het geld wat ik er aan verdien naar een goed doel.
Hij wordt waarschijnlijk voskleurig, misschien pintoideeën en suggesties zijn welkom!
Rosan2001 schreef:Ik vind de camarque merrie van 2012 het leukste paardje. gewoon een happy beest, maar dan met oortjes in de nek. Ik zit the voice of holland te kijken, en tegelijk halstertjes te maken. Gaat nog best goedxD
Paardengek0 schreef:Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.
Telpeva schreef:Paardengek0 schreef:Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.
De winst wil ik dan doneren aan BrookeHet shetje heeft mij niet veel geld gekost, en als ik hem al voor meer dan 2 euro kan verkopen dan is er al winst, dus ik ga gewoon lekker rustig aan mijn best doen om hem zo mooi mogelijk te krijgen. Dan kan hij voor een normaal bedrag weg en maak ik alsnog winst voor brooke.
http://www.brooke.nl/